Hotel Novotel Al Dana Resort Bahrain

Hotel Novotel Al Dana Resort Bahrain
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Al Dana Resort Bahrain voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Al Dana Resort Bahrain in het Nederlands

Zakelijk

Mooi gelegen resort

Valentijn
23-10-2013

Het hotel ligt mooi gelegen en heeft eigen baai waar enkel de gasten de gasten van het hotel zich kunnen vertonen.

Ruime kamers, late check ook optie.

Vanaf donderdag t.e.m. Wel veel Saudies die zich flink laten gaan en wat minder streng aan geloof denken....

Voor de rest zeker aanrader

mooi hotel

jacqueline
21-8-2009

mooi hotel prettig gelegen om uitstapjes te maken

en in en om het hotel ook genoeg te doen ook een mooi en groot zwembad

prima hotel voor langer verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Al Dana Resort Bahrain in Manama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Al Dana Resort Bahrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.