Hotel Mövenpick Hotel Bahrain

HotelWeer vandaag31°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Hotel Bahrain voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mövenpick Hotel Bahrain in het Nederlands

prima hotel, rustig, niks op aan te merken

ineke, 31-1-2016

alles was goed, mooie stijlvolle hotelkamer. wifi was matig. Dicht bij wijk Muharraq met souq en leuke bezienswaardigheden. Geen gebruik gemaakt van zwembad of ontbijt. Personeel was vriendelijk. Het was in januari erg rustig.

Servicegericht zakenhotel!

M., 12-1-2010

Voor mijn werk slaap ik in veel hotels maar dit is toch een van de beste! Het personeel is enorm servicegericht. Niet opdringerig maar ze doen alles om het je naar het zin te maken. Het hotel heeft ook een pendelbusje die je naar het centrum van Bahrein kan vervoeren en is zeer dicht bij de luchthaven gevestigd (je hebt geen last van vliegtuigen) Ik ga hier graag nog een keer heen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Hotel Bahrain in Manama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Hotel Bahrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Hotel Bahrain scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.