Hotel Manama Tower

2004

Typisch zakenhotel in Midden Oosten, grote luxueuze vele a

Wim De Maertelaere
5-1-2004

Typisch zakenhotel in Midden Oosten, grote luxueuze kamers, vele a la carte restaurants (waaronder een uitstekende Italiaan met een Italiaan achter het fornuis). Bizarre bar -met livemusic- waar (te) veel Amerikaanse soldaten komen op zoek naar een vrouw voor de nacht, die ze er niet vinden - hahaha . Ook veel dronken Saudi's ... ook al hangt er een bord dat het verboden is alcohol te schenken aan moslims. Het centrum is in wandelafstand. Goed voor een zakentrip, niet voor vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manama Tower in Manama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manama Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.