Bahamas

Reviews over accommodaties in Bahamas

Prima verblijf.

Astrid,
    25-6-2016

Kamers, bed en badkamer geen feestje, maar ook niets mis mee.Ontbijt uitgebreid en goed. Ligging midden in Nassau prima. Meer een zakenhotel dan een vakantieverblijf. Dat wisten we. Ook wisten we dat we ter plekke nog de nodige aanvullende kosten voor onze kiezen zouden krijgen. Al met al prima hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in mei 2016

Matig hotel, niet slecht niet goed

Franklin Prosman,
    16-4-2013

British colonial hilton is ondanks de naam een middelmatig hotel. Niet slecht maar zeker niet de klasse van een hilton. Jammer. Geboekt als 4 sterren hotel maar hier bij zoover slechts 3. Meer is het niet waard.

Gereisd met partner in april 2013

Goed hotel, midden in bouwput.

Jackbrrr,
    17-2-2013

Jammergenoeg ligt het hotel in 2012-2013 midden in een bouwput voor de bouw van een gigantisch hotel vlak naast dit hotel. Overlast valt reuze mee,maar toch doet het afbreuk aan je verblijf.

Kamers zijn schoon maar mogen geüpdate worden. Eten is goed zeker gezien de prijs. Even weer wennen dat de prijs in dollars is.

Zwembad en strand is okay, personeel is vriendelijk en de ligging is zeer centraal tov de rest van het eiland, als je een auto ter beschikking hebt is alles goed te bereiken. Jammergenoeg eerste dag al mijn telefoon gestolen, als je aangifte moet doen bij de politie voor verlies of diefstal is dit een ongelooflijke opgave, uiteindelijk niets mee bereikt zelfs na 5 bezoeken aan het politie buro.

Gereisd alleenreizend in september 2012

Droomvakantie

Agnes en Sandra,
    28-4-2012

In dec 2011 voor 2weken naar de bahamas geweest.van16tot31dec.Het was werkelijk een droom vakantie.We hebben al veel van wereld gezien ,maar de Bahamas was het helemaal.HHeel vriendelijke mensen,heel behulpzaam.Het hotel was goed ,het enige wat er ontbrak op de kamer was een koelkast.Dat was het enige minpunt.Maar als wat wilde drinken ,de bars waren tot diep in de nacht open.Elke avond ,behalve op maandag,speelde er een supergoed band en dito zanger.Eten en drinken was prima verzorgd ,veel variatie.wij hebben alweer voor de maand mei geboekt.Weer 2 weken.

Gereisd met vrienden in december 2011

Prima plek, direct aan zee.

mariekeverheij,
    20-11-2011

Mooi all-inclusive hotel op een prachtige plek. Wij vonden de kamer iets minder, we misten vooral een bank om 's avonds even lekker op te kunnen hangen. Erg gehorig (rammelende karren reden door de gangen). Maar het paradijselijke uitzicht op zee maakt een hoop goed! Eten (buffet) en drinken perfect geregeld, je kon van alles krijgen wanneer je maar wilde. Leuke entertain-avonden in de lounge.

Gereisd met partner in april 2011