Bahamas

We hebben een aantal aanbieders voor Bahamas voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bahamas

Stephan,
    20-12-2017

Het Atlantis hotel in Nassau is werkelijk geweldig. We waren daar met 2 kleine kinderen en hebben ons 6 dagen kostelijk vermaakt. Het waterpark is erg gaaf voor zowel kleine als grotere kinderen, altijd genoeg plek bij de verschillende zwembaden en de mensen super vriendelijk. Hou er wel rekening mee dat alles op het resort super duur is en het aanbod vwb kindervriendelijke restaurants erg beperkt. Waanzinnig mooie tijd gehad, kan van de bucket list af.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Paradijselijk, vrij afgelegen, huurauto handig.

G. van den Bos,
    3-4-2016

Zeer aangenaam verblijf op prachtige plek. Zeer vriendelijke ontvangst. Menu beperkt. Zelf koken geen optie. Bij langer verblijf zal uit eten gewenst kunnen worden. Dan altijd auto of taxi nodig. Weinig faciliteiten op loopafstand. Water is kristalhelder, rustig en veilig. Goed voor zwemmen, snorkelen of kanovaren. Ga ik vast nog eens naar toe. Voor kinderen geen specifieke faciliteiten, wel prachtig strand en zwemmen.

Gereisd met partner in maart 2016

caribische kwaliteit- vreselijke eigenaar

jan,
    19-8-2014

bedenk dat je naar de cariben gaat, het gevoel voor kwaliteit en veiligheid is gewoon niet wat we in nederland gewend zijn.

douche, bed, ontbijt, zwembadje, allemaal zeer eenvoudig maar het is er.

de ligging is geweldig, vlakbij winkels, gratis strand, de boten voor een zeil/snorkeltripje, alles dichtbij.

Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar ik ontdekte dat de brandmelder in m'n kamer geen batterij had, dat 3 van de 6 op de gang het ook niet deden en m'n balkondeur was een keer niet dicht. Toen ik ging klagen kreeg ik zeer kwaadaardige reactie dat ik loog en dat het m'n eigen fout was - van eigenaresse isabelle overend.

hotels en leven is vrij duur, dit is nog relatief veel waar voor het geld. reken dat op alle prijzen "gratuity" wordt gerekend (+15%).

Gereisd zakelijk in augustus 2014

Rustig en kleinschalig hotel aan aan mooi strand!

marmaxi,
    19-6-2013

Echt een mooi paradijsje! De service was goed, de kamers waren mooi (wel een beetje klein) en de badkamer was buiten, erg leuk!

Het ontbijtbuffet is erg goed (fruit, cereals, eieren etc, toast) en het avondeten ook. Het dinerbuffet bestaat elke avondeten uit vis en vlees, groenten, salade en rijst/aardappelen. Het voorgerecht wordt aan de bar geserveerd en er is ook een dessert (meestal taart). Het is echter wel prijzig, bijna 100 dollar voor twee personen.

Het strand is erg mooi en rustig en je hebt je eigen strandbedjes met parasol. Je kunt gratis gebruik maken van de snorkelspullen en kayaks. Het is ook mogelijk om een bootje te huren (ong 35 dollar per uur).

Je kunt een auto huren, ong. 90 dollar per dag.

Er staan fietsen die je gratis kunt lenen, maar hou wel rekening met de tropische temperaturen.

De supermarkt is 5 km verder en daar brengen ze je naar toe als je dat wilt (goede service!)

Als je meer dan 4 nachten hier verblijft, dan is de extra vlucht vanaf Nassau gratis.

Gereisd met partner in januari 2013

Prima

Karin,
    13-9-2011

We zijn hiernaar toe gegaan om in het huwelijk te treden. Daarvoor is het perfect. Alle wensen werden gehonoreerd en ze deden echt hun best het bijzonder te maken.

Het hotel ligt buiten Freeport, maar daar mis je niets aan. Er is elke avond een soort theateroptreden, wat voor een hotel nog van goed niveau is. Onze (redelijke grote) groep houdt normaal niet van hotel-enterainment, maar hier was het goed. Het eten is wat eentonig, maar je hebt de mogelijkheid om in 3 verschillende restaurants te eten. Voor de deur kun je een auto huren voor een zeer redelijk bedrag. Het eiland is erg rustig en een beetje saai, maar voor het trouwen perfect.

Gereisd met vrienden in april 2011