Hotel Riu Palace Paradise Island

Hotel Riu Palace Paradise Island

8.5Fantastisch

Bahamas, New Providence, Paradise Island

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Paradise Island voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Riu Palace Paradise Island

• 10Hans Horbach14-05-2014

Hele lieve mensen!

Wij hadden eerst Breezes, vreselijk !!!!! Hier 1 nacht geslapen en zijn toen naar Riu gegaan en daar werden wij " opgevangen". Een super hotel met geweldige mensen. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2014

• 8Familie Severeyns Dupont08-09-2010

Prima hotel

Wij hebben 2 nachten in Atlantis hotel geslapen en 7 in RIU. Atlantis is top maar peperduur. RIU is lekker eten, vlak naast Atlantis. Kamers beetje verouderd. Hotel en zwembad wel redelijk klein, maar direct aan het strand. Prachtvakantie gehad! In januari wel maar 20-25 °C beetje wind en bewolking. 's Avonds goede animatie en shows. Proper en verzorgd hotel, alleen kleinschalig. Bahama's is echt de moeite waard!

Gereisd met partner in januari 2009

• 7viola29-05-2010

is dit een palace?

we zijn in januari 2010 voor 2 weken geweest. personeel en animatie meiden erg vriendelijk. Ook de vele canadezen waren echt gezellig. Jammer alleen dat we de eerste dag een kamer hadden aan de achterkant van het hotel. Hier stonden een soort blowers aan die ervoor zorgde dat je heel de nachttnietkonslapen, nadat we ons bij de receptie hadden gemeld duurde het vervolgens 3 dagen voordat we een andere kamer hadden. de andere kamer was wel top. Een echte domper vond ik echt het ontbijt! geen broodjes te vinden alleen cassino brood om vervolgens in de broodrooster te doen dus je begrijpt het al 14 dagen geroostered brood. Heb al heel vaak in een 4 of 5 sterren gezeten van riu en die waren echt veel beter. Verders zag het hotel er echt toppie uit. Maar is duur als je kijk wat je ervoor terug krijgt.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Martin21-01-2010

Goed hotel

Wij hadden dit hotel geboekt als afsluiting van onze huwelijksreis in mei 2008, na een rondreis in de VS. Vanuit Miami ben je er in een uurtje. Als je aan komt vliegen is het uitzicht al heel mooi. Wij vonden het een goed hotel, mede door de upgrade die we kregen naar een mooiere kamer met fantastisch uitzicht op de 10e etage. Prima eten, ligging aan een mooi strand en het centrum is te bereiken met taxi of de ferri (leuke ervaring). Wel een aantal zuipende Amerikanen en Canadezen. Er zijn ook leuke excursies te boeken, wat je zeker moet doen!

Gereisd met partner in mei 2008

• 6Martijn03-05-2009

Slecht onderhouden kamers

Oud en smoezige kamers. Overige services voldoende. Niet RIU label waardig. Men zegt te gaan renoveren, echter verwacht men dit volgend jaar te starten. Boek altijd aan de zwembadzijde, andere kant erg gehoorig i.v.m. koelmachines op dak van de keuken.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Goyvaerts Leo17-12-2008

Leuk verlof

Hotel is zeer goed gelegen naast het prachtige Atlantis hotel. Service en eten was prima in orde. Het enige minpunt voor ons is de badkamer die nogal klein is. Augustus 2009 gaat het hotel enkele maanden dicht voor renovatie. Voor de kamers is dat wel nodig. De General Manager is een toffe man uit Spanje die tracht de gasten het beste te geven. Wij nemen steeds Riu Hotels en dat bevalt ons best. Met onze Diamond Card hebben wij vele voordelen in de Riu Hotels en zo was dat ook in de Bahamas. De uitstappen waren prachtig onder meer wandelen tussen de Flamingo's. De chauffeurs zijn ook de gids en nemen de tijd om alles goed uit te leggen. OP 3 km ligt Nassua stad waar u gemakkelijk kan naar toe wandelen of met de taxi voor 4 dollar per persoon.

Belgen uit Heist op den Berg Leo Mia Roger en Els.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 8Isabelle Verdonck30-09-2008

aanrader

Heel goed hotel. De geplande renovatie van volgend jaar is nodig maar voor de rest niets aan op te merken! Eten was bij de beste Riu's die wij al bezocht hebben

Gereisd met partner in september 2008

• 8cyril28-09-2008

schitterende zee

zijn er in sept2008 geweest op onze honeymoon echt supermooi... mooi wit strand en helder blauwe zee,goed eten en aardige mensen.. entertainment heb ik niet of nauwelijks gezien sàvonds "show"personeel dronk meer als mensen.. en ook niet meer zo`n schoon hotel slecht onderhouden,maar voor de rest echt een mooi eiland lekker relaxen en niks doen..

Gereisd met partner in september 2008

• 9Gino27-09-2008

Onvergetelijk

De eerste keer dat ik achteraf zoveel heimwee heb, en echt moest afkicken! Het eten is ok, maar zeker geen reden om ernaar terug te gaan. Wat ons wel heeft gepakt is het animatieteam, leuk en superlief. Als de bahamas een evidentere (dus ook goekopere) reis was om te maken, zou ik niks liever willen dan teruggaan. Hetzelfde hotel ook, all-in is super

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7T.C.M. Wildenburg01-03-2008

leuk familiehotel naast het prachtige Atlantis direct aan zee.

Gereisd met familie in december 2007

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Indiaas, Internationaal, Japans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats