Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag29°21°

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Paradise Island voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Riu Palace Paradise Island in het Nederlands

Hele lieve mensen!

Hans Horbach
14-5-2014

Wij hadden eerst Breezes, vreselijk !!!!!

Hier 1 nacht geslapen en zijn toen naar Riu gegaan en daar werden wij " opgevangen".

Een super hotel met geweldige mensen. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2014

Prima hotel

Familie Severeyns Dupont
8-9-2010

Wij hebben 2 nachten in Atlantis hotel geslapen en 7 in RIU. Atlantis is top maar peperduur. RIU is lekker eten, vlak naast Atlantis. Kamers beetje verouderd. Hotel en zwembad wel redelijk klein, maar direct aan het strand. Prachtvakantie gehad! In januari wel maar 20-25 °C beetje wind en bewolking. 's Avonds goede animatie en shows. Proper en verzorgd hotel, alleen kleinschalig.

Bahama's is echt de moeite waard!

Gereisd met partner in januari 2009

is dit een palace?

viola
29-5-2010

we zijn in januari 2010 voor 2 weken geweest. personeel en animatie meiden erg vriendelijk. Ook de vele canadezen waren echt gezellig. Jammer alleen dat we de eerste dag een kamer hadden aan de achterkant van het hotel. Hier stonden een soort blowers aan die ervoor zorgde dat je heel de nachttnietkonslapen, nadat we ons bij de receptie hadden gemeld duurde het vervolgens 3 dagen voordat we een andere kamer hadden. de andere kamer was wel top. Een echte domper vond ik echt het ontbijt! geen broodjes te vinden alleen cassino brood om vervolgens in de broodrooster te doen dus je begrijpt het al 14 dagen geroostered brood. Heb al heel vaak in een 4 of 5 sterren gezeten van riu en die waren echt veel beter. Verders zag het hotel er echt toppie uit. Maar is duur als je kijk wat je ervoor terug krijgt.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Goed hotel

Martin
21-1-2010

Wij hadden dit hotel geboekt als afsluiting van onze huwelijksreis in mei 2008, na een rondreis in de VS. Vanuit Miami ben je er in een uurtje. Als je aan komt vliegen is het uitzicht al heel mooi.

Wij vonden het een goed hotel, mede door de upgrade die we kregen naar een mooiere kamer met fantastisch uitzicht op de 10e etage. Prima eten, ligging aan een mooi strand en het centrum is te bereiken met taxi of de ferri (leuke ervaring). Wel een aantal zuipende Amerikanen en Canadezen.

Er zijn ook leuke excursies te boeken, wat je zeker moet doen!

Gereisd met partner in mei 2008

Slecht onderhouden kamers

Martijn
3-5-2009

Oud en smoezige kamers. Overige services voldoende. Niet RIU label waardig. Men zegt te gaan renoveren, echter verwacht men dit volgend jaar te starten.

Boek altijd aan de zwembadzijde, andere kant erg gehoorig i.v.m. koelmachines op dak van de keuken.

Gereisd met partner in april 2009
2008

Leuk verlof

Goyvaerts Leo
17-12-2008

Hotel is zeer goed gelegen naast het prachtige Atlantis hotel.

Service en eten was prima in orde.

Het enige minpunt voor ons is de badkamer die nogal klein is.

Augustus 2009 gaat het hotel enkele maanden dicht voor renovatie. Voor de kamers is dat wel nodig. De General Manager is een toffe man uit Spanje die tracht de gasten het beste te geven.

Wij nemen steeds Riu Hotels en dat bevalt ons best. Met onze Diamond Card hebben wij vele voordelen in de Riu Hotels en zo was dat ook in de Bahamas.

De uitstappen waren prachtig onder meer wandelen tussen de Flamingo's. De chauffeurs zijn ook de gids en nemen de tijd om alles goed uit te leggen.

OP 3 km ligt Nassua stad waar u gemakkelijk kan naar toe wandelen of met de taxi voor 4 dollar per persoon.

Belgen uit Heist op den Berg

Leo Mia Roger en Els.

Gereisd met vrienden in november 2008

aanrader

Isabelle Verdonck
30-9-2008

Heel goed hotel. De geplande renovatie van volgend jaar is nodig maar voor de rest niets aan op te merken! Eten was bij de beste Riu's die wij al bezocht hebben

Gereisd met partner in september 2008

schitterende zee

cyril
28-9-2008

zijn er in sept2008 geweest op onze honeymoon echt supermooi...

mooi wit strand en helder blauwe zee,goed eten en aardige mensen..

entertainment heb ik niet of nauwelijks gezien sàvonds "show"personeel dronk meer als mensen..

en ook niet meer zo`n schoon hotel slecht onderhouden,maar voor de rest echt een mooi eiland lekker relaxen en niks doen..

Gereisd met partner in september 2008

Onvergetelijk

Gino
27-9-2008

De eerste keer dat ik achteraf zoveel heimwee heb, en echt moest afkicken!

Het eten is ok, maar zeker geen reden om ernaar terug te gaan. Wat ons wel heeft gepakt is het animatieteam, leuk en superlief.

Als de bahamas een evidentere (dus ook goekopere) reis was om te maken, zou ik niks liever willen dan teruggaan. Hetzelfde hotel ook, all-in is super

Gereisd met vrienden in september 2008

leuk familiehotel naast het prachtige Atlantis direct aan

T.C.M. Wildenburg
1-3-2008

leuk familiehotel naast het prachtige Atlantis direct aan zee.

Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Paradise Island in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Paradise Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.