Hotel Paradise Island Harbour Resort

Hotel Paradise Island Harbour Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Island Harbour Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Paradise Island Harbour Resort in het Nederlands

Werkelijk prachtig hotel!

Yolanda
13-1-2010

Ik ben hier in 1987 geweest en het was toen een prachtig en zeer luxe hotel. Goede en vriendelijke service, mooie kamers, lekker eten en erg luxe. Of dit nog zo is weet ik niet, maar ik ben 2 jaar geleden weer op de Bahama's geweest en mij is verteld dat het daar erg verbouwd en verbeterd is. Gezien de website van het hotel zal het er alleen maar (nog) beter op zijn geworden.

Gereisd met partner in augustus 1987

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Island Harbour Resort in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Island Harbour Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.