7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites Paradise Island voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Comfort Suites Paradise Island in het Nederlands

2007

Prijs kwaliteit is goed

Patricia
30-11-2007

Prijs kwaliteit is goed. Het is absoluut super dat je gebruik kan maken van de faciliteiten van Atlantis. Ontbijt is Amerikaans en stelt niet veel voor.

Bij zwembad is een lifeguard aanwezig. Ook kan je hier handdoeken verkijgen.

Er was geen mogelijkheid om hier avondeten te nuttigen en het eten/ drinken is op Paradise Island behoorlijk duur. (ter indicatie: maladiven zijn goedkoper) Zelf zijn we een aantal malen de brug over gelopen om daar in een steakhouse wat te gaan eten.

Gereisd met partner in september 2007
2005

Geen balcon maar wel een heerlijk zwembad, swim-up bar met lekkere local drinks; service aan balie was niet geweldig maar de Bahamians zijn over het algemeen erg aardig, er zijn overal uitzonderingen!

Faciliteiten met het Atlantis Hotel zijn een voordeel.

Gereisd anders in oktober 2005
2004

Goed , klein hotel

Maresca
1-9-2004

Goed , klein hotel. We maakten gratis gebruik van de faciliteiten van hotel Atlantis, dat tegenover dit hotel ligt. Het ontbijt stel niet veel voor. Goede services en vriendelijke mensen

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites Paradise Island in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites Paradise Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.