Hotel Bay View Village

3 reviews over Hotel Bay View Village in het Nederlands

2006

Hallo Wij, Irene en ik (Roy) zijn getrouwd op de Bahamas in Bay View Village, een echte aanrader, een onvergetelijke dag. Bay View Village,uitstekend resort.Nu het is overgenomen door Best Western zijn deze locaties weer fors duurder geworden, Tja wij hollanders heh!! Fantastische plek, erg mooi en rustig met veel mogelijkheden in en om de eilanden, Powerboat trips, snorkelen duiken, zwemmen met dolfijnen of gewoon lui op het koele koraalzand, een geweldige bevolking dat wel vanuit Miami import krijgt dat niet altijd plezierig is, in Bay street merk je dat verschil meteen. Zeker een aanrader om in het Atlantis Hotel te gaan dineren, bevolking is gastvrij. De tweede maal vlogen wij met Britisch Airways in het gezelschap van Sean Connery die daar een huis heeft, Wij willen zeker nog eens met z'n drieeen, zo zie je maar waar de bahamas goed voor is!!

Gereisd anders in maart 2006
2005

Het appartement was zeer ruim en werd erg goed tijdens ons

Arjan en Inge Smulders
2-10-2005

Het appartement was zeer ruim en werd erg goed schoongemaakt tijdens ons verblijf. Het mooie strand is op nog geen 5 minuten lopen. De winkels zijn te bereiken door het heuveltje af te lopen, mocht dit bezwaarlijk zijn dan is de taxi zo geregeld die je voor weinig geld af zet bij de winkels. Er zijn erg leuke activiteiten te doen, vooral het snorkelen en het zwemmen met dolfijnen zijn erg leuk en mooi om mee te maken. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt, 2 zwembaden, een winkeltje, een bar en een ontbijt/ lunch terras. De eigenaars zijn ook erg vriendelijk en helpen je graag met de mooiste plekjes in de omgeving! Een echte aanrader, dichtbij het drukkere centrum, maar rustig genoeg om van de omgeving te genieten!

Gereisd anders in oktober 2005

Dit is een mooi appartementencomplex, met een rustige uitstraling, leuk zwembad en aardige mensen. Het is niet heel makkelijk te berijken vanaf de winkels, daar moet je een stukje voor lopen. Daarom is de ligging niet echt best, het strand ligt wat verder weg. Verder zijn er leuke uitstapjes mogelijk vanuit die hoek.

Gereisd anders in Mon Aug 15 2005 14:28:19 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay View Village in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay View Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.