Hotel Bay View Village

8Fantastisch

Bahamas, New Providence, Paradise Island

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bay View Village?

8Fantastisch

3 reviews over Hotel Bay View Village

• 8Roy en Irene26-03-2006

Hallo Wij, Irene en ik (Roy) zijn getrouwd op de Bahamas in Bay View Village, een echte aanrader, een onvergetelijke dag. Bay View Village,uitstekend resort.Nu het is overgenomen door Best Western zijn deze locaties weer fors duurder geworden, Tja wij hollanders heh!! Fantastische plek, erg mooi en rustig met veel mogelijkheden in en om de eilanden, Powerboat trips, snorkelen duiken, zwemmen met dolfijnen of gewoon lui op het koele koraalzand, een geweldige bevolking dat wel vanuit Miami import krijgt dat niet altijd plezierig is, in Bay street merk je dat verschil meteen. Zeker een aanrader om in het Atlantis Hotel te gaan dineren, bevolking is gastvrij. De tweede maal vlogen wij met Britisch Airways in het gezelschap van Sean Connery die daar een huis heeft, Wij willen zeker nog eens met z'n drieeen, zo zie je maar waar de bahamas goed voor is!!

Gereisd in maart 2006

• 8Arjan en Inge Smulders02-10-2005

Het appartement was zeer ruim en werd erg goed schoongemaakt tijdens ons verblijf. Het mooie strand is op nog geen 5 minuten lopen. De winkels zijn te bereiken door het heuveltje af te lopen, mocht dit bezwaarlijk zijn dan is de taxi zo geregeld die je voor weinig geld af zet bij de winkels. Er zijn erg leuke activiteiten te doen, vooral het snorkelen en het zwemmen met dolfijnen zijn erg leuk en mooi om mee te maken. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt, 2 zwembaden, een winkeltje, een bar en een ontbijt/ lunch terras. De eigenaars zijn ook erg vriendelijk en helpen je graag met de mooiste plekjes in de omgeving! Een echte aanrader, dichtbij het drukkere centrum, maar rustig genoeg om van de omgeving te genieten!

Gereisd in oktober 2005

• 8erica jepma15-08-2005

Dit is een mooi appartementencomplex, met een rustige uitstraling, leuk zwembad en aardige mensen. Het is niet heel makkelijk te berijken vanaf de winkels, daar moet je een stukje voor lopen. Daarom is de ligging niet echt best, het strand ligt wat verder weg. Verder zijn er leuke uitstapjes mogelijk vanuit die hoek.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Bay View Village info