Hotel Atlantis Paradise Island -The Cove Atlantis

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Paradise Island -The Cove Atlantis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Atlantis Paradise Island -The Cove Atlantis in het Nederlands

Super

C. de Gier
8-8-2010

Geweldige locatie, super hotel, zeer vriendelijk, schoon, netjes, diverse restaurants, mooie zwembaden......

Gereisd met partner in april 2010
2008

Zeer slechte service

Verheesen
23-7-2008

Juli 2008 heb ik 9 nachten verbleven in hotel The Cove, onderdeel van het Atlantis Resort. Het begon al bij check in met problemen. Zeer onvriendelijk, arrogant en onbehulpzaam. Half pension geboekt en ze beweerden dat half pension geboekt en ze beweerden dat dit alleen ontbijt betekent. Eerste dag dus moeten betalen voor het dinner. Later bleek dat wij toch gelijk hadden, geen excuses, niks. Er zijn 2 soorten dinner plans: casual dinner plan en gourmet dinner plan. Zorg dat je gourmet dinner plan boekt, dan kan men eten in The Cove, anders moet men telkens naar een ander hotel voor het ontbijt en dinner.

Fantastisch strand, kamers supergroot, Atlantis Resort met zijn zwembaden is fantastisch, alleen al het personeel is zeer onvriendelijk en onbehulpzaam. Service vrijwel nihil, had ik eigenlijk wel op gerekend in een 5-sterren hotel.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Paradise Island -The Cove Atlantis in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Paradise Island -The Cove Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.