Géén boekingskosten
BahamasNew ProvidenceParadise IslandHotels Paradise IslandHotel Atlantis Paradise Island - Royal Towers

Hotel Atlantis Paradise Island - Royal Towers

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op de Bahamas ligt het luxe Hotel Atlantis Paradise Island. Alsof de vele zwembaden nog niet genoeg zijn, ligt het hotel direct aan een hagelwit strand. Het hotel biedt veel vermaak in de vorm van fitness, een nachtclub en theater. Ga een dag naar het waterpark Aquaventure of ontdek de onderwaterwereld tijdens een snorkeltrip.

29 Reviews over Atlantis Paradise Island - Royal Towers

• 10Slaatje20-02-2019

Droom vakantie

Super mooi hotel schoon vriendelijk personeel zeer mooie kaner op zeezicht alleen overal 27 procent belasting op wat je koop water kost 7 dollar liiter en eten gemiddeld ochtend 60 dollar lunch 70 dollar en avonds zo 220 dollar dus alles vrij prijzig maar zeker de moeite waard 14 dagen geweest en super gezellige vakantie gehad neem wel je creditkaart mee voor je borg jvan 1800 dollar

• 9Ben21-11-2017

paradis

Tout est parfait, simple, de gout et chaleureux, les chambres, le personnel, les repas, les paysages coraliens avec tortues, requins, raies..... Le rève, le repos et le plaisir du depaysement total. Nous y reviendrons, ça n'a pas de prix!

• 8Cindy04-08-2014

Mooi, maar wat een vreetschuur!

Lekker wachten in de rij voor je ontbijt en dan nog veel geld betalen ook.... Voor ons is 1 keer genoeg!

• 9DHG17-05-2014

Een prachtig hotel op een schitterende locatie

Na een mindere ervaring qua service tijdens onze eerste reis naar dit hotel is ons 2 gratis nachten aangeboden door de directeur van het hotel om de slechte ervaring goed te maken. Dit jaar zijn we dus voor de tweede keer naar de Royal Towers van Atlantis geweest. Deze keer was de service heel erg goed. We konden inchecken bij de VIP desk en kregen begeleiding tot naar onze luxe kamer toe. We kregen een grote kamer met zeezicht en een inloopkast, een aparte douche en aparte wc met ook een erg grote wastafel in de badkamer. Het uitzicht was weer super, schitterend om te zien. Alle verschillende aquaria, de zwembaden en glijbanen lagen er weer mooi bij. Her en der is er wel wat onderhoud nodig, om het mooi te laten blijven. Het personeel bij de verschillende restaurants en de zwembaden is wel vaak traag. Zij doen zelf ook alsof ze op vakantie zijn. Ze kletsen veel met elkaar en geven dan geen aandacht aan de gasten, dit is niet echt goed. Het hotel is een belevenis op zich en erg mooi!

• 9Jacqueline02-10-2013

Het echte Caribische eiland gevoel!

Wij waren slechts één dag, op doorreis met de Disney Cruise Line, in dit hotel maar dat was genoeg om te zien hoe geweldig het zou zijn om hier wat langer te blijven!

Het hotel is groots en luxe opgezet en geeft de gasten een enorme keus aan zwembaden, restaurants en enzovoort.

Overal is de sfeer van Atlantis terug te vinden. Wij hebben hier tijdens een speciaal door Disney georganiseerde excursie enorm van genoten. De aquaria met zeedieren en andere schatten van de zee is waanzinnig mooi!

Het strand waaraan het hotel ligt is een heerlijke plek voor een paar uurtjes ontspanning en plezier…

Als we een meerdaags verblijf op de Bahamas zouden overwegen, dan zou Hotel Atlantis absoluut op ons wensenlijstje staan….

• 9DHG23-05-2013

Super hotel, onkundig receptiepersoneel

Het Atlantis Hotel – The Royal Towers, is het mooiste hotel waar ik tot nu toe ben geweest. Bijna alles is er geweldig. Bijna alles, omdat er op onze rekening ineens $1100 onterecht werd bijgeschreven. Na meerdere malen terugkomen bij verschillende onkundige medewerkers en managers van de incheckbalie, en telefonisch contact met de administratie is het probleem, na ongeveer in het totaal 5 uur er mee bezig te zijn geweest, opgelost. Gelukkig had ik mijn oorspronkelijke, reeds betaalde, factuur bij, anders had het anders af kunnen lopen. Neem deze factuur en al uw papieren dus mee. De kamer was geweldig, evenals de aquaria en het waterpark Aquaventure. We hadden kamer 14-138 met uitzicht over het gehele complex en de oceaan, dat was echt genieten! De medewerkers welke niet bij de receptie en incheckbalie staan zijn heel erg vriendelijk. Het is echt jammer dat we het probleem hebben gehad, anders was het uitmuntend en kreeg Atlantis Royal Towers een 10. Nu heb ik een 9 gegeven.

• 9Franklin Prosman15-04-2013

Fantastisch maar niet de kamer

Top zeker maar in royal tower een kamer. Die was nu niet beter dan hilton. Waarom douchen in bad en een frans balcon? Jammer. Verder resort helemaal top!

• 10Kevin Knowles24-05-2011

ongeloofelijke ervaring!

Na een weekje Florida volverwachting door naar Atlantis met jong gezin 4 + 6 jr oud. Realiteit overtrof de verwachting uit de brochure en internetbeelden. Schone witte stranden! O.a. gezwommen met dolfijnen, een onbeschrijfelijke ervaring. Waterpark ideaal voor kinderen en volwassenen, zwembaden met veel palmbomen en tussendoor grote vijverpartijen met roggen en haaienen, hotel zeer schoon. Typisch amerikaans ingericht. Je hoeft eigenlijk niets buiten het hotel te ondernemen. Alles organized soms iets te veel = amerikaans. Personeel 8000 in aantal voor 5000 kamers, erg behulpzaam en weten waarom gasten service willen en voor betalen. Erg groot gebied waardoor je eindeloos kunt wandelen binnen hotelresort. Volgens jaar geen Florida maar direct door naar Atlantis. Kortom veel gezien maar dit is een aanrader!

• 10gert10-03-2011

een geweldig hotel

we zij zomer vorig jaar naar atlantis bhamas geweest en komen er zeker een keertje terug wat een super hotel

• 10loveit21-01-2011

gewoon in een woord fantastisch!!

ik zou dit aan iedereen aanraden dit is gewoon fantastisch! ik heb kinderen van 13 en 16 en die vonden het geweldig.

Hotel Atlantis Paradise Island - Royal Towers info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)