9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Paradise Island - Beach Tower voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Atlantis Paradise Island - Beach Tower in het Nederlands

Prachtig complex

Familie Severeyns Dupont
8-9-2010

Prachtig hotel, onvergetelijke ervaring, al het eten even lekker, maar duur. Beach towers is het "mindere" gebouw maar vanbinnen toch heel mooi. Mooie ruime kamers en prachtige marmeren badkamer, satijnen lakens, heerlijke matrassen en kussens.

Glijbanen geweldig, jachthaven met winkeltjes, shows, casinos nachtclub. Alles ongelooflijk maar waar.

In januari wel maar 20 - 25 °C, maar alle zwembaden, glijbanen en lazy rivers zijn verwarmd!

Hier komen nog terug !

Gereisd met partner in januari 2009

mooi hotel, schitterende aquaria

Antoinette
29-5-2010

Zeer kleurrijk en fantasievol hotel. Prachtige auquaria, moooie zwembaden. Wel een nadeel dat deze niet verwarmd waren toen wij er waren, slecht voor een hotel van deze omvang. Veel mensen wilde graag verkoeling zoeken in het water, maar echt niemand ging erin. Mooi stand, mooie beplanting. Echt heerlijk voor een paar dagen. Wat we wel een nadeel vonden was het feit dat zodra je door de olobby loopt, je wordt aangeklampt door timeshare verkopers die je kosten wat het kost je een accomodatie willen verkopen. Vlakbij het hotel, op loopafstand, kan je niet al te duur eten.

Het restaurant in het hotel is omringd door een groot aquarium, echt prachtig! Je kunt ook door een tunnel lopen met verschillende aquaria. Bezoekers die niet in het hotel verblijven moeten hier zo'n $ 30 voor betalen. Ook is er een casino en een bioscoop.

Het complex is nu 3 keer zo groot geworden sinds dat wij er verbleven.

Gereisd met partner in januari 2004

GIGANTISCH

ayhan
4-8-2009

hoi

ben net terug van het befaamde hotel. heb er enorm van genoten. heel veel keuzes qua resto's, enorm grote aquaria, zalige stranden, en nenorm vriendelijke mensen.

wij hadden de DINING PLAN besteld en wat blijkt... je moet 15% fee betalen op alles wat je eet en drinkt,, dit was ons niet vertelt..

let op: EHBO laat wensen over. ze vullen enkel formuleren in en sturen je naar een prive hospitaal. ze hadeen zelfs geen kleine pleisters in het hotel.

heb er ook gedoken en met shark feeding meegedaan, wat fantastisch was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

zeer goed complex

rian en familie
16-5-2009

super complex. vooral voor de kinderen 13, 10 en 3 jaar helemaal geweldig. Glijbanen, wiltwaterbaan speeltoestel in het water voor de kleinere en een tuin waar je niet uitgekeken raakt met de vele watervallen en vissen.

het ontbijt is er wel erg duur. s'middags en s'avonds viel dat wel mee. we zijn er nu voor de tweede keer geweest en gaan er zeker nog eens terug. een echte aanrader voor wie van zwemmen en de zon houdt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Paradise Island - Beach Tower in Paradise Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Paradise Island - Beach Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.