Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over Towne

• 7jan19-08-2014

caribische kwaliteit- vreselijke eigenaar

bedenk dat je naar de cariben gaat, het gevoel voor kwaliteit en veiligheid is gewoon niet wat we in nederland gewend zijn. douche, bed, ontbijt, zwembadje, allemaal zeer eenvoudig maar het is er. de ligging is geweldig, vlakbij winkels, gratis strand, de boten voor een zeil/snorkeltripje, alles dichtbij. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar ik ontdekte dat de brandmelder in m'n kamer geen batterij had, dat 3 van de 6 op de gang het ook niet deden en m'n balkondeur was een keer niet dicht. Toen ik ging klagen kreeg ik zeer kwaadaardige reactie dat ik loog en dat het m'n eigen fout was - van eigenaresse isabelle overend. hotels en leven is vrij duur, dit is nog relatief veel waar voor het geld. reken dat op alle prijzen "gratuity" wordt gerekend (+15%).

• 9Diana20-10-2009

Een zeer centraal gelegen 2 sterren hotel.

Het hotel ligt 2 minuten lopen van het centrum . Aan de andere kant eindigt de straat bij het gouverments house. In de straat ligt het piratenmuseum, onderaan het museum over slaven. Straw market, de haven, diverse musea zijn op loopafstand. Het hotel is 2 sterren. Ontbijt is een basis van toast, muffins, kaas, vlees, jam, ei fruit, koffie en thee. Kamers zijn ruim, voorzien van koelkast. Douche is klein, maar v an alles voorzien. Er is geen lift, dus het kan voorkomen dat je de koffer 2 verdiepingen omhoog moet sjouwen. Er is hulp. Het is schoon en aan de receptie helpt men met vragen. Internet is gratis.

Hotel Towne info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden