Hotel The Reef At Atlantis

8,7

2 reviews over Hotel The Reef At Atlantis in het Nederlands

Stephan,
20-12-2017

Het Atlantis hotel in Nassau is werkelijk geweldig. We waren daar met 2 kleine kinderen en hebben ons 6 dagen kostelijk vermaakt. Het waterpark is erg gaaf voor zowel kleine als grotere kinderen, altijd genoeg plek bij de verschillende zwembaden en de mensen super vriendelijk. Hou er wel rekening mee dat alles op het resort super duur is en het aanbod vwb kindervriendelijke restaurants erg beperkt. Waanzinnig mooie tijd gehad, kan van de bucket list af.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

geweldige belevenis

willie
4-8-2011

gewldig mooi en luxe hotel, maar wel ver uit het centrum.. maar door alle activiteiten elke dag vertier

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Reef At Atlantis in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Reef At Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.