Hotel Sandals Royal Bahamia Resort & Spa

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sandals Royal Bahamia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sandals Royal Bahamia Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Beste vakantie ooit!!! Tophotel.

Anoniem
15-6-2011

Voor onze huwelijksreis zijn we naar Sandals Royal Bahamian geweest. Het was van het begin tot het einde gewoon genieten. De locatie is prachtig. Bounty-eiland. De bediening en service is gewoon top! EN steeds met een geweldige glimlach, niets is te veel. De kamers zijn zeer ruim en prima verzorgd. Dagelijks ontbijt op de kamer mogelijk. De tientallen restaurantjes zijn meer dan de moeite waard.

Het privé-eilandje met boottransfer (gratis, elk uur) is gewoon geweldig. De hangmatjes en hutjes doen aan het paradijs denken. In elk zwembad is een swim-up bar. Regelmatig worden er ook drankjes aan het zwembad rondgebracht. De minibar op de kamer is in de prijs inbegrepen en wordt tweemaal per dag aangevuld (champagne, wijn, sterke dranken, frisdranken, ...).

Duiken is er ook zeker de moeite! Voor beginners: je krijgt er eerst een halve dag een cursus. Daarna mag je (op een andere dag) mee met de boot om te gaan duiken. Zeker de moeite waard!

Wij willen zeker terug!

2007

Wie ervan houdt om in de watten gelegd te worden en zicht wil baden in overweldigende luxe, is bij Sandals aan het juiste adres. Wij hebben hier 1998 onze honeymoon doorgebrachten en hebben echt super honeymoon gehad. Echt topklasse!

2005

Volgens mij een van the leading hotels of the world

Alles kan en alles mag

Als je vragen hebt mag je gerust mailen

Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die van grote luxe houdt

2004

Wij zijn hier getrouwd in 2000

Daphne
    23-5-2004

Wij zijn hier getrouwd in 2000. Het is echt een waanzinnig hotel, echt een aanrader!! Wij waren op 1 stel na de enige Nederlanders, verder waren er alleen Amerikanen, hele gezellige mensen. Inderdaad veel geklef in het zwembad, zelfs wij (die toch op honeymoon waren) waren niet zo klef. Ik vond het niet storend verder, keek er alleen wat van op.

We zijn 1 week geweest en je kon er zoveel ondernemen in het resort zelf dat we er eigenlijk niet uit zijn geweest om de Bahama's zelf te bekijken, dus hoe de ligging van het hotel was, geen idee hahaha!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandals Royal Bahamia Resort & Spa in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandals Royal Bahamia Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandals Royal Bahamia Resort & Spa scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.