We hebben een aantal aanbieders voor Nassau voor je op een rij gezet:

Reviews over Nassau

prachtig!

anneke
    3-9-2016

Wij hebben ons vanaf het cruiseschip door taxi laten brengen naar Lovebeach/nirvanabeach, hij stond bij het cruiseschip te wachten, zo kwamen we aan hem, echt prachtig, eerst heel stuk over het eiland gereden, prachtige gebouwen in Engelse Koloniaalse stijl en toen naar het strand, prachtig, zoals je je de Bahama's voorstelt, zeker een aanrader, veel mooier dan de toeristische dingen waar de rest je naar toe brengt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

prachtige stranden, rose island aanrader

jan
    19-8-2014

De caribische regio is een andere cultuur, waar ze dingen al snel oké vinden - er is maar heel weinig "west europese kwaliteit" .

de stranden zijn echt heel mooi, een zeil- snorkel of duiktochtje kan ik zeker aanraden.

de afhankelijke houding van de locals is soms irritant - ze proberen je wat aan te smeren of te bedelen.

Gereisd Zakelijk in augustus 2014

Leuk voor 1x

Martin
    15-6-2014

Nassau tijdens cruise bezocht, we hadden scooter gehuurd en het hele eiland kris kras ontdekt,

Veel armoede en slecht onderhouden wegen. Stranden vielen tegen en had er meer van verwacht.

Binnenstadje voor shoppen was wel redelijk.

Gereisd Met partner in mei 2013

Verrassend veel te zien!

Jacqueline
    8-10-2013

Wij hebben een volle middag in Nassau doorgebracht en waren aangenaam verrast door het relatief grote aantal bezienswaardigheden.

Er zijn veel monumentale panden in smalle, drukke straatjes waar de Caribische sfeer heerlijk voelbaar is. Overal staan dames die graag je haren willen invlechten (hair braiding / dreadlocks) en heren die je van allerlei nèt niet prullaria willen verkopen.

En wanneer je genoeg rondgelopen en gezien hebt, dan zijn er nog genoeg prachtige parelwitte stranden waar je heerlijk kunt relaxen...

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 20 1999 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een dagje

Mark
    24-1-2012

Nassau als stop tijdens een cruise bezocht. Niet aan de zuidkant geweest die mooier schijnt te zijn. Beide forten bezocht waarbij het uitzicht mooier is dan bouwwerken zelf. Leuke straatjes om doorheen te slenteren met vooral veel juweliers. Paradise Island is natuurlijk een must, met een bootje erheen is het leukst. De stranden vallen daar tegen, de haven is erg mooi. Bij onze tweede stop, op Coco Cay, hebben we de echte Bahama's ervaren, Nassau is als hoofdstad niet heel bijzonder maar leuk om gezien te hebben.

Gereisd Met partner in november 2011
Nassau scoort een 8,4 uit 10, op basis van 21 reviews