Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°26°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Nassau Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Melia Nassau Beach Resort in het Nederlands

Slechtste hotel waar we ooit verbleven

VDJ
22-7-2017

Dit hotel is amper 2 sterren waard, nochthans hanteren ze de prijs voor 5 sterren. Personeel is gewoon lui, en alles wat je vraagt is teveel. Bijv. Hebben Wij tot 7 keer toe moeten vragen om onze minibar te vullen, dit zit id all-in, en deze was bij ons nog nooit gevuld. Telkens sturen ze je weg met een smoesje, totdat je het opgeeft. Het eten is ondermaats, en volledig op de Amerikanen gericht : pizza, hamburgers,... weinig keuze, weinig afwisseling. Wij zijn mss beetje verwend, geef ik toe, maar als je ziet hoeveel je betaalt, is het echt niet in verhouding. Voor mij 2 sterren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Nassau Beach Resort in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Nassau Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.