Slechtste hotel waar we ooit verbleven

Review geschreven door VDJ

Slechtste hotel waar we ooit verbleven

VDJ
22-7-2017

Dit hotel is amper 2 sterren waard, nochthans hanteren ze de prijs voor 5 sterren. Personeel is gewoon lui, en alles wat je vraagt is teveel. Bijv. Hebben Wij tot 7 keer toe moeten vragen om onze minibar te vullen, dit zit id all-in, en deze was bij ons nog nooit gevuld. Telkens sturen ze je weg met een smoesje, totdat je het opgeeft. Het eten is ondermaats, en volledig op de Amerikanen gericht : pizza, hamburgers,... weinig keuze, weinig afwisseling. Wij zijn mss beetje verwend, geef ik toe, maar als je ziet hoeveel je betaalt, is het echt niet in verhouding. Voor mij 2 sterren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)