Hotel Melia Nassau Beach Resort

Hotel Melia Nassau Beach Resort

5.3Matig

Bahamas, New Providence, Nassau

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Nassau Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

6 reviews over Hotel Melia Nassau Beach Resort

• 2018
    9Manon13-02-2018

Super hotel

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op! Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

3JP25-07-2017

Geen aanrader!

Hotel ligt aan prachtig strand, tot zover het positieve. Personeel werkt tegen hun zin, alles is teveel. Wachtrijen aan buffetrestaurant, alhoewel de helft vd tafels leeg is, handdoekje leggen om 6 u, vergeet anders een ligbedje, heel luidruchtig zowel id restaurants als rond het zwembad. Animatie is bijv zwembad vol schuim spuiten, om ter snelste meeste bier drinken. Het zal aan ons liggen, maar wij vonden het maar niks.

Gereisd met partner in juli 2017

• 2VDJ22-07-2017

Slechtste hotel waar we ooit verbleven

Dit hotel is amper 2 sterren waard, nochthans hanteren ze de prijs voor 5 sterren. Personeel is gewoon lui, en alles wat je vraagt is teveel. Bijv. Hebben Wij tot 7 keer toe moeten vragen om onze minibar te vullen, dit zit id all-in, en deze was bij ons nog nooit gevuld. Telkens sturen ze je weg met een smoesje, totdat je het opgeeft. Het eten is ondermaats, en volledig op de Amerikanen gericht : pizza, hamburgers,... weinig keuze, weinig afwisseling. Wij zijn mss beetje verwend, geef ik toe, maar als je ziet hoeveel je betaalt, is het echt niet in verhouding. Voor mij 2 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8S04-04-2017

Nu Melia Nassau Beach

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding. Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Gereisd met partner in januari 2017

Hotel Melia Nassau Beach Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking