Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Melia Nassau Beach Resort

• 5Family of 407-08-2018

Disappointing service, long wait times, not 4 star

The hotel itself is ok, nice pool, on the beach, etc. However not enough staff, and some of the staf are not really interested which seriously affects service levels and wait times, e.g. at reception and restaurants. Loud music at night but luckily this ended at 10pm so the kids could sleep then. Small beds (queen size) in the rooms which is small for most adults nowadays. —> At the moment certainly not a 4 experience, 3 at best.

• 9Manon13-02-2018

Super hotel

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op! Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was. Wij komen hier zeker nog een keer terug

• 3JP25-07-2017

Geen aanrader!

Hotel ligt aan prachtig strand, tot zover het positieve. Personeel werkt tegen hun zin, alles is teveel. Wachtrijen aan buffetrestaurant, alhoewel de helft vd tafels leeg is, handdoekje leggen om 6 u, vergeet anders een ligbedje, heel luidruchtig zowel id restaurants als rond het zwembad. Animatie is bijv zwembad vol schuim spuiten, om ter snelste meeste bier drinken. Het zal aan ons liggen, maar wij vonden het maar niks.

• 2VDJ22-07-2017

Slechtste hotel waar we ooit verbleven

Dit hotel is amper 2 sterren waard, nochthans hanteren ze de prijs voor 5 sterren. Personeel is gewoon lui, en alles wat je vraagt is teveel. Bijv. Hebben Wij tot 7 keer toe moeten vragen om onze minibar te vullen, dit zit id all-in, en deze was bij ons nog nooit gevuld. Telkens sturen ze je weg met een smoesje, totdat je het opgeeft. Het eten is ondermaats, en volledig op de Amerikanen gericht : pizza, hamburgers,... weinig keuze, weinig afwisseling. Wij zijn mss beetje verwend, geef ik toe, maar als je ziet hoeveel je betaalt, is het echt niet in verhouding. Voor mij 2 sterren.

• 8S04-04-2017

Nu Melia Nassau Beach

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding. Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

• 8Adam25-06-2009

In comparison to other hotels there, very good. B

Yes. Impressed by Renovation, everything new. Dissapointed in Concierge. Yes. Yes.

Hotel Melia Nassau Beach Resort info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    1 West Bay Street - Cable Street, 33132