Hotel Compass Point

Hotel Compass Point

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Compass Point voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Compass Point in het Nederlands

2006

Geweldige ligging, een aardig eind van de toeristische mierenhoop op nassau island, schuin tegenover de legendarisch Compass Point Studios, het complex waar alle grootheden ter wereld wel eens een plaat hebben opgenomen. Leuke huisjes en apartementen, fantastische keuken met lokale gerechten - veel vis, veel fruit. Schrikbarend duur, maar wat kun je anders verwachten op Nassau? Voor de liefhebber van een échte strandvakantie op een échte paradijselijk eiland.

Gereisd met partner in februari 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Compass Point in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Compass Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.