Columbus Isle, San Salvador in de Bahama’s

Review geschreven door Ilse en Ron van Leeuwen

Columbus Isle, San Salvador in de Bahama’s

Ilse en Ron van Leeuwen,
6-1-2012

Tropisch paradijs, met witte stranden en een turquoise zee! Het Club Med Resort is een geweldig resort, ontspannen sfeer, fantastisch om te relaxen op het strand of aan het zwembad, maar er kan ook volop getennist, gefitnesst, gesnorkeld, gefietst of gedoken worden (of Jeu de Boules gespeeld. Excursies: bv. diepzeevissen, een lagunetour, eiland tour. Hoewel er weinig te zien is op het eiland (één rondweg) is het leuk om daar toch iets van mee te krijgen, zoals waar Columbus ruim 500 jaar geleden (waarschijnlijk) aan land is gekomen en de vuurtoren aan de noordoostkant van het eiland. In de Club kun je de hele dag (voortreffelijk!) eten en drinken.’s Avonds worden er theatershows gegeven, uitgevoerd door de GO’s, in een heus (open) theater. Gasten zijn vnl. Fransen, en ook aantal Amerikanen. Wij waren de enige Nederlanders. De Club is niet groot (rond 500 gasten), maar dat is juist wel heel prettig. De temperatuur is prima in december:rond de 26 graden.

Gereisd met partner in december 2011