9,7

2 reviews over Hotel Club Med Columbus Isle in het Nederlands

Columbus Isle, San Salvador in de Bahama’s

Ilse en Ron van Leeuwen
6-1-2012

Tropisch paradijs, met witte stranden en een turquoise zee! Het Club Med Resort is een geweldig resort, ontspannen sfeer, fantastisch om te relaxen op het strand of aan het zwembad, maar er kan ook volop getennist, gefitnesst, gesnorkeld, gefietst of gedoken worden (of Jeu de Boules gespeeld. Excursies: bv. diepzeevissen, een lagunetour, eiland tour. Hoewel er weinig te zien is op het eiland (één rondweg) is het leuk om daar toch iets van mee te krijgen, zoals waar Columbus ruim 500 jaar geleden (waarschijnlijk) aan land is gekomen en de vuurtoren aan de noordoostkant van het eiland.

In de Club kun je de hele dag (voortreffelijk!) eten en drinken.’s Avonds worden er theatershows gegeven, uitgevoerd door de GO’s, in een heus (open) theater.

Gasten zijn vnl. Fransen, en ook aantal Amerikanen. Wij waren de enige Nederlanders. De Club is niet groot (rond 500 gasten), maar dat is juist wel heel prettig. De temperatuur is prima in december:rond de 26 graden.

Gereisd met partner in december 2011

Een paradijs(je) op aarde

Jeroen van Eijk
5-1-2009

Als doorgewinterde GM's tovert ClubMed ons steeds weer een aangename verrassing voor. Columbus Isle is in één woord fantastisch. Het eiland zelf stelt niets voor (een landingsbaan, een dorpje en een Club) maar de club zelf is zoals het hoort: hagelwit strand, diepblauwe zee, keurig appartement, uitstekende bars en overvloedige maaltijden. Het dorp straalt een zeer ontspannen sfeer uit. Wij waren de enige Nederlanders en dat heeft ook zo z'n charme. Duiken daar draait het om maar wij hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen en van de cocktails genoten. Een bijzondere ervaring om dat met de Kerstdagen te doen. Je kunt drie keer per week met een charter naar Columbus Isle komen. Wij vlogen op vrijdag vanuit Montreal. Eén van ons woont en werkt namelijk in Canada dus dit was voor ons het handigst. Het eiland (voorheen San Salvador geheten) is bekend omdat volgens velen Columbus daar zijn eerste schreden in de nieuwe wereld heeft gezet.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Columbus Isle in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Columbus Isle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.