Hotel Breezes Bahamas

Hotel Breezes Bahamas

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°20°
7,3

6 reviews over Hotel Breezes Bahamas in het Nederlands

nooit zo'n vies hotel gehad!

Hans Horbach
30-4-2014

dit hotel verdient nog geen 2 sterren. wij gingen met slippers de badkamer binnen. Onze reisorganisatie heeft gezorgd voor een ander .....perfect hotel n.l. Riu op Paradise Island, dus een uitstekende service.

Gereisd met partner in april 2014

Droomvakantie

Agnes en Sandra
28-4-2012

In dec 2011 voor 2weken naar de bahamas geweest.van16tot31dec.Het was werkelijk een droom vakantie.We hebben al veel van wereld gezien ,maar de Bahamas was het helemaal.HHeel vriendelijke mensen,heel behulpzaam.Het hotel was goed ,het enige wat er ontbrak op de kamer was een koelkast.Dat was het enige minpunt.Maar als wat wilde drinken ,de bars waren tot diep in de nacht open.Elke avond ,behalve op maandag,speelde er een supergoed band en dito zanger.Eten en drinken was prima verzorgd ,veel variatie.wij hebben alweer voor de maand mei geboekt.Weer 2 weken.

Gereisd met vrienden in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek, direct aan zee.

mariekeverheij
20-11-2011

Mooi all-inclusive hotel op een prachtige plek. Wij vonden de kamer iets minder, we misten vooral een bank om 's avonds even lekker op te kunnen hangen. Erg gehorig (rammelende karren reden door de gangen). Maar het paradijselijke uitzicht op zee maakt een hoop goed! Eten (buffet) en drinken perfect geregeld, je kon van alles krijgen wanneer je maar wilde. Leuke entertain-avonden in de lounge.

Gereisd met partner in april 2011

Onze droomvakantie in de Bahamas

Berry
27-7-2011

Droomvakantie gehad in Breezes. Een mooi hotel met supervriendelijk personeel. Zwembad als je naar buiten stapt ziet er prima uit en vooral het werkelijk waar prachtige strand waar je gewoon tussen de tropische vissen zwemt is waanzinnig. Het all inclusive is helemaal super want alle soorten drank zijn aanwezig. Ook het eten in de ochtend en middag en in de Pool Bar was fantastisch, het enige wat wij minder vonden was het avondeten. Maar hiervoor in de plaats kan je ook in de restaurants (in het hotel dus ook All Inclusive) reserveren waar je A la Carte kunt eten wat echt een aanrader is. Kamers zien er goed uit en elke dag schone handdoeken en schoon bed. Kan niet anders zeggen dat ik heb genoten van het werkelijk prachtige eiland op de Bahamas en van Breezes Resort Bahamas

Tip. Boek ook zeker een dagje naar Dolphin Encounters

Gereisd met partner in juli 2011
2005

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest en echt een super vakantie daar gehad. Het is een vriendelijk en netjes hotel en het eten is inderdaad goed verzorgt en smakelijk. Het all-inclusive gebeuren is de heledag goed geregeld, zowel eten als drank. Wat betreft de drank worden alle A-merken geschonken en is zowel binnenlands als buitenlands gedistileerde drank all-inclusive. Personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk

Gereisd anders in augustus 2005
2004

Heerlijke vakantie hier gehad in Breezes

barbara
12-11-2004

Heerlijke vakantie hier gehad in Breezes. De kamers zijn prima, lekker ruim! Het buffet en de overige all inclusive is geweldig geregeld en smaakt allemaal heerlijk! Er is geen moment op de dag dat je niet iets te eten of drinken kan krijgen. Daarnaast zijn wij daar ook getrouwd op het strand ( ook all inclusive!) en het was zeer goed geregeld allemaal, we hebben een heerlijke trouwdag gehad! Daarnaast ook leuk dat je in het all inclusive kan waterfietsen, fietsen, fitness en trapeze kan doen. Geenklachten over dit hotel!

Gereisd anders in november 2004

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Breezes Bahamas in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Breezes Bahamas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.