We hebben een aantal aanbieders voor Smith Point voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Smith Point voor je op een rij gezet:

Reviews over Smith Point

Superplek, zou morgen weer terug willen

Edwin & Wendy van Ooijen,
    12-1-2009

Hotel is schoon, mooi en groot. Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel Taino. Gratis internet, leuke inrichting, koelkast met al het bestek, borden en en glazen, zelfs afwasmiddel stond er. Mooie grote baai achter. Met de ferry (speedboot) kun je voor 5 dollar pp een retourtje krijgen. Het ontbijt is ook een aanrader (buffet).

Zeer aardige mensen, beleefd, je krijgt niet het idee dat je tourist bent.

Gereisd met partner in januari 2009

nette hotel

Helena,
    6-1-2009

29-30 december 2008 verbleven in dit hotel. Leuk, schoon, net gerenoveerd (muren buiten netjes geschilderd). Wij hadden kamer 313 op de derde verdieping met een uitzicht op de baai. Echt mooi!

Ruime kamer met kleine kitchenette, nette badkamer. Goede bedden en stille airco.

Watertaxi aan de achterkant van hotel en voor 5$ heb je een retourtje. Gasten mogen gratis gebruik maken van het zwembad met glijbaan van Taino Beach Resort aan de overkant van de straat. Helemaal super!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008