Géén boekingskosten

Hotel Viva Wyndham Fortuna Beach

BahamasGrand Bahama IslandLucaya (Freeport)

7.1GoedScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

11 Reviews over Viva Wyndham Fortuna Beach

• 4Jan16-09-2015

nooit meer

Het verblijf in het Hotel is ons erg tegen gevallen. Het eten was niet erg lekker en was elke dag nagenoeg hetzelfde ook al hadden ze iedere dag een thema. Ook was er niet elke dag iets wat vers bereid werd zoals een stukje vis of vlees op een bakplaat.

Het personeel was niet erg vriendelijk. Ook een excursie die we hadden geboekt in het hotel was geannuleerd zonder dat we hiervan op de hoogte waren gesteld, we stonden dus voor niks buiten te wachten.

De auto verhuur balie bij de receptie is erg handig. Je kunt daar een auto huren en dat gaat allemaal supersnel. De prijs van €75,- voor een dag kilometervrij is ook niet verkeerd. Alleen als je daarna een auto krijgt die rijp is voor de sloop is dat een tegenvaller. Alle auto's hadden rondom schade en de bumpers waren vast gezet met schroeven. Ook het interieur had schade en diverse knopjes en schakelaars misten. B.v. die van de elektrische ramen. .

• 8Karin13-09-2011

Prima

We zijn hiernaar toe gegaan om in het huwelijk te treden. Daarvoor is het perfect. Alle wensen werden gehonoreerd en ze deden echt hun best het bijzonder te maken. Het hotel ligt buiten Freeport, maar daar mis je niets aan. Er is elke avond een soort theateroptreden, wat voor een hotel nog van goed niveau is. Onze (redelijke grote) groep houdt normaal niet van hotel-enterainment, maar hier was het goed. Het eten is wat eentonig, maar je hebt de mogelijkheid om in 3 verschillende restaurants te eten. Voor de deur kun je een auto huren voor een zeer redelijk bedrag. Het eiland is erg rustig en een beetje saai, maar voor het trouwen perfect.

• 7Jelita13-08-2008

Prima hotel

Viva Wynham Fortuna Beach is een prima hotel dat direct aan een prive strand ligt. Afhankelijk van het getij is de zee glashelder en kun je er, door de rotsen en het koraal prima snorkelen en schitterende vissen zien (zelfs barracuda's!). Het nadeel van de rotsen en stenen is dat je wel voorzichtig de zee in moet lopen. Het hotel ligt buiten het gezellige gedeelte van Lucaya, waar je overigens wel binnen 10 minuten bent met een taxi. De animatie van het hotel is uitstekend verzorgd. Beach volleybal, jeu de boule, basketbal toernooitjes en zwembadspellen, je wordt echt bezig gehouden en op een leuke enthousiaste manier, iedere avond wordt er in het hotel een show verzorgd. Het eten is prima maar er is niet erg veel keuze. In de strandbar op het strand kun je overdag lekker ongezond snacken (hamburgers, hotdogs, kippenkluifjes, etc) Kamers zijn netjes en simpel. Met een upgrade naar zeezichtkamers zit je goed (aan het strand!). Kamers worden redelijk goed schoon gehouden. Prima hotel

• 6Yvonne09-07-2008

Leuk en ruim opgezet hotel maar erg gehorige kamers. Eten was erg eentonig, personeel over het algemeen wel vriendelijk. Strand en zwembad zijn oké. Het eiland zelf is niet zo veel aan, met winkelen ben je zo klaar en Freeport is een kale bedoening. Leuk voor één keer.

• 8Els Knubben-Theunissen08-01-2008

Hotel Viva ligt prima aan zee. Maar ver van de stad. Wij maakten een fietstocht naar de stad, dat was te doen, fietsen gratis te huur. Alles was goed Enige minpunt waren de toch wel verouderde kamers en vooral badkamers. Service was super. Na onze vakantie zelfs de daar gemaakte foto's gekregen. Kamers aan zee door upgraden is een aanrader

• 7Jill Geilman22-08-2007

Dit hotel verdient absoluut zijn 3 sterren op het gebied van ligging, diner,service, gastvriendelijkheid en animatie voor zowel jong als oud. De kamers zijn wat oudbollig, primitief maar schoon en degelijk. All Inclusive is prima verzorgd. Stranden zijn super (onderhoud ok). Geen ultra-luxe hotel, maar prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

• 7ellie03-01-2006

Heb dezelfde ervaring als Peter wat betreft de transfer. Wij kwamen 's nachts aan en er zaten alleen wat mensen op een bankje bij het vliegveld. Een van hen was wel bereid om ons weg te brengen naar het hotel. We vonden dat wel eng. Maar eigenlijk was dat niet nodig. Hij was erg vriendelijk en we hoefden hem niet te betalen. We hebben hem toch wat geld gegeven. In het hotel was het allemaal: "don't worry honey" dat was ook terecht want alles kwam goed. De kamers zijn oud en absoluut niet luxe evenals de airco's. Wij hadden een kapotte maar die werd wel direct vervangen na melding. Super animatie. Lieve mensen. Een fijn zwembad en een heel mooi strand. Het was een mooie vakantie. Een mooie ervaring. Het is maar een klein eiland dus je bent wel zo rond gereden op het eiland. Het is wel links rijden. Wij vonden het eten nogal eentonig.

• 8Peter20-10-2005

Als je hier naar toe gaat dan kan je dit beter doen zonder transfer, want dat hadden wij hier in Nederland geregeld, maar bij aankomst op het vliegveld bleek er niemand te zijn, ook bij het vertrek was dit het geval.. Personeel van het resort moest je eigelijk dwingen om te bellen waar ze bleven. Overigens als je met ze tweeën gaat is een taxi goedkoper. Eten is gebaseerd op de vele Italianen die daar verblijven, veel pasta. Maar over het algemeen is het eten best in orde, veel keuzes in salades en nagerechten. Drank, en snacks bij de snackbar aan het strand, zijn perfect. Kamers zijn echter erg gehorig en de airco maakt een hoop kabaal. Een rit ( gratis) naar de bazaar zal ik je afraden. Van de vele winkels die daar zijn, staat voor zeker 40% leeg en wat er nog open is zijn kleding/souvenierwinkels. Maar we hebben zeker genoten van het schone strand en oceaan.

• 7pim en marijke22-06-2004

strand is super !!!!/kamers schoon maar wat ouder/het personeel in het restaurant zegt bijna niets tegen je/barpersoneel wel aardig/ hotel gericht op de italiaanse (90 %) italiaanse gasten/animatieteam spreekt slecht engels/ shows zijn heel goed !/excursies af te raden erg duur en weinig te zien je kunt beter een fiets/auto huren en zelf op pad gaan/duikschool zeer goed maar je moet er snel bij zijn met reserveren er is weinig plaats/eten was erg goed/ de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed maar wij vonden het persoonlijk geen 4 sterren waard.

• 9Dick Drost30-03-2004

Heel goed verblijf voor een stand en watervakentie. De service is geweldig en bij de all in prijs is werkelijk alles inbegrepen. Vooral de bar en de verkrijgbare mix drankjes is geweldig. De ligging is niet optimaal, maar de taxi is goedkoop en fietsen zijn gratis verkrijgbaar. Ook het avind programma met goede shows is de moeite waard.

Hotel Viva Wyndham Fortuna Beach info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar