Hotel Pelican Bay at Lucaya

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pelican Bay at Lucaya voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pelican Bay at Lucaya in het Nederlands

Relaxed hotel op centrale plek

Daan
25-8-2009

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de medewerkers van Pelican Bay. Kamers zijn ruim en netjes verzorgd. Wij hebben deze accomodatie geboekt bij Discovery Cruise. Je vaart van/naar Fort Lauderdale (Florida) in 5 uur naar Grand Bahama. Zij bieden transfer + hotel voor zeer gunstige prijs. Desgewenst kan je ter plekke nog een upgrade boeken, maar wij vonden de standaard kamer al erg ruim. Met de taxi rijd je dan naar het hotel. Hotel centraal gelegen bij Lucaya Market. Met gratis shuttle bootje (ieder uur tot 23.00 uur!) kun je naar het strand. Hotel heeft 3 kleine zwembaden (badhanddoeken gratis). Er staan ligbedjes met kussens bij de zwembaden. Er wordt een nieuw stuk aangebouwd waar ook een nieuwe ontbijtruimte wordt gebouwd. Geen last gehad van bouwwerkzaamheden. Enige minpuntje was dat het ontbijt een beetje karig was. Leuk om een dagje een huurauto te boeken en het eiland rond te reizen. Ga vooral duiken/snorkelen! Prachtig! Aanrader: www.Sunnodysseydivers.com

Gereisd met partner in augustus 2009

Geweldig hotel op een verschrikkelijk eiland...

Toon van Zonderen
18-1-2009

Prachtig hotel! Vooral de suites zijn geweldig! Vele weken gebruik van gemaakt naar volle tevredenheid.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
2008

Het hotel ziet er mooi en netjes uit

Hoogwerf
17-5-2008

Het hotel ziet er mooi en netjes uit. De ligging is erg goed doordat je in 2 minuten lopen in het centrum van Lucaya zit, in 5 minuten lopen aan het strand van Lucaya en in 10 minuten gratis Ferry aan het zeer mooie strand van Taino Beach.

Bezoek verder het Lucayan National Park (mooie natuur en echt geweldig strand) en Deadmans Reef (super snorkelen)!

Het enige echte minpuntje is het ontbijt, dat niet erg uitgebreid is.

Gereisd met partner in mei 2008

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pelican Bay at Lucaya in Lucaya (Freeport), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pelican Bay at Lucaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.