Hotel Club Peace and Plenty

Hotel Club Peace and Plenty

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Club Peace and Plenty voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Club Peace and Plenty in het Nederlands

2007

gezellig klein hotel aan t water

Fokko Broersma
26-7-2007

gezellig klein hotel aan t water. het strand ligt aan de overkant van de baai. Je wordt er met een bootje naar toegebracht en voor eten wordt gezorgd...een oase van rust...klein zwembad met een gezelige bar.

"s-avonds lekke rin t stadje eten of met een busje/taxi verderop t eiland zijn gezellige restaurantjes.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Peace and Plenty in Georgetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Peace and Plenty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.