Reviews over accommodaties in Eleuthera Island

Prima te doen

Remco de Winter,
    13-1-2009

Je kunt deze grote vakantievilla huren via een Engels stel op internet. Alles prima geregeld. Luxe interieur met vaatwasser/tv etc. Je vliegt vanuit Fort Lauderdale direct naar Eleuthera. De caretaker Foster staat daar klaar met de pickup truck die je gedurende je verblijf mag gebruiken. Op een eiland van +-drie keer texel heb je die echt wel nodig. Stranden zijn super, wit zand en blauw water. Qua uitgaan/restaurants is er weinig te beleven in het gebied waar Freedom View ligt. Je haalt zelf eten in de supermarkt.

Met de lonely planet in de hand kun je allerlei schitterende dingen zien, Preachers Cave, Harbour Island, Governors Bay. De boot die ze erbij verhuren is leuk voor een dagje snorkelen.

Benzine is net zo duur als in NL, eten iets goedkoper. Conclusie: Zeker een keer terug naar Eleuthera, geen klachten over deze accomodatie, supermooie stranden waar je alleen kunt vertoeven in alle rust.