Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel Pigeon Cay Beach Club

We hebben een aantal aanbieders voor Pigeon Cay Beach Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pigeon Cay Beach Club in het Nederlands

een droomplek

miriam
11-3-2010

Pigeon Cay Beach Club is een hotel maar ze verhuren ook huizen van particulieren en wij hadden met ons gezin een geweldig strand huis en je kon ook gebruik maken van het Hotel. Avond eten deden wij op het strand bij het hotel en je kon niets bestellen iedereen kreeg hetzelfde.sfeer was super. ongedwongen gezellig en relax !!Geen luxe maar als je op zo'n droomplaats zit is de grootste luxe dat je dat mag en kunt beleven met je gezin.Echt een droombestemming.

Gereisd met jonge kinderen in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pigeon Cay Beach Club in Cat Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pigeon Cay Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.