Cat Island

Reviews over accommodaties in Cat Island

Paradijselijk, vrij afgelegen, huurauto handig.

G. van den Bos,
    3-4-2016

Zeer aangenaam verblijf op prachtige plek. Zeer vriendelijke ontvangst. Menu beperkt. Zelf koken geen optie. Bij langer verblijf zal uit eten gewenst kunnen worden. Dan altijd auto of taxi nodig. Weinig faciliteiten op loopafstand. Water is kristalhelder, rustig en veilig. Goed voor zwemmen, snorkelen of kanovaren. Ga ik vast nog eens naar toe. Voor kinderen geen specifieke faciliteiten, wel prachtig strand en zwemmen.

Gereisd met partner in maart 2016

Rustig en kleinschalig hotel aan aan mooi strand!

marmaxi,
    19-6-2013

Echt een mooi paradijsje! De service was goed, de kamers waren mooi (wel een beetje klein) en de badkamer was buiten, erg leuk!

Het ontbijtbuffet is erg goed (fruit, cereals, eieren etc, toast) en het avondeten ook. Het dinerbuffet bestaat elke avondeten uit vis en vlees, groenten, salade en rijst/aardappelen. Het voorgerecht wordt aan de bar geserveerd en er is ook een dessert (meestal taart). Het is echter wel prijzig, bijna 100 dollar voor twee personen.

Het strand is erg mooi en rustig en je hebt je eigen strandbedjes met parasol. Je kunt gratis gebruik maken van de snorkelspullen en kayaks. Het is ook mogelijk om een bootje te huren (ong 35 dollar per uur).

Je kunt een auto huren, ong. 90 dollar per dag.

Er staan fietsen die je gratis kunt lenen, maar hou wel rekening met de tropische temperaturen.

De supermarkt is 5 km verder en daar brengen ze je naar toe als je dat wilt (goede service!)

Als je meer dan 4 nachten hier verblijft, dan is de extra vlucht vanaf Nassau gratis.

Gereisd met partner in januari 2013

een droomplek

miriam,
    11-3-2010

Pigeon Cay Beach Club is een hotel maar ze verhuren ook huizen van particulieren en wij hadden met ons gezin een geweldig strand huis en je kon ook gebruik maken van het Hotel. Avond eten deden wij op het strand bij het hotel en je kon niets bestellen iedereen kreeg hetzelfde.sfeer was super. ongedwongen gezellig en relax !!Geen luxe maar als je op zo'n droomplaats zit is de grootste luxe dat je dat mag en kunt beleven met je gezin.Echt een droombestemming.

Gereisd met jonge kinderen in april 2008