Bahamas

Reviews over accommodaties in Bahamas

Super hotel

Manon,
    13-2-2018

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op!

Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was.

Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2017

Nu Melia Nassau Beach

S,
    4-4-2017

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding.

Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Gereisd met partner in januari 2017

Hele lieve mensen!

Hans Horbach,
    14-5-2014

Wij hadden eerst Breezes, vreselijk !!!!!

Hier 1 nacht geslapen en zijn toen naar Riu gegaan en daar werden wij " opgevangen".

Een super hotel met geweldige mensen. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2014

Droomvakantie

Agnes en Sandra,
    28-4-2012

In dec 2011 voor 2weken naar de bahamas geweest.van16tot31dec.Het was werkelijk een droom vakantie.We hebben al veel van wereld gezien ,maar de Bahamas was het helemaal.HHeel vriendelijke mensen,heel behulpzaam.Het hotel was goed ,het enige wat er ontbrak op de kamer was een koelkast.Dat was het enige minpunt.Maar als wat wilde drinken ,de bars waren tot diep in de nacht open.Elke avond ,behalve op maandag,speelde er een supergoed band en dito zanger.Eten en drinken was prima verzorgd ,veel variatie.wij hebben alweer voor de maand mei geboekt.Weer 2 weken.

Gereisd met vrienden in december 2011

Prima plek, direct aan zee.

mariekeverheij,
    20-11-2011

Mooi all-inclusive hotel op een prachtige plek. Wij vonden de kamer iets minder, we misten vooral een bank om 's avonds even lekker op te kunnen hangen. Erg gehorig (rammelende karren reden door de gangen). Maar het paradijselijke uitzicht op zee maakt een hoop goed! Eten (buffet) en drinken perfect geregeld, je kon van alles krijgen wanneer je maar wilde. Leuke entertain-avonden in de lounge.

Gereisd met partner in april 2011