Hotel Abaco Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Abaco Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Abaco Beach Resort in het Nederlands

Anders

2007

Mooi hotel, strand, zwembad allemaal prima

Petra van Gelder
3-5-2007

Mooi hotel, strand, zwembad allemaal prima.

Wrackers art gallery heeft prachtige schilderijen, echt de moeite waard.

2006

Prima hotel

Marijke van der Hek
15-3-2006

Prima hotel.

Mooi zwembad, nette kamers.

Wrackers Art Gallery (hoort bij het hotel)heeft mooie schilderijen en de Boutique heeft souveniers die niet overal te krijgen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abaco Beach Resort in Marsh Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abaco Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.