Bahamas

Reviews over accommodaties in Bahamas

Super hotel

Manon,
    13-2-2018

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op!

Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was.

Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2017

Nu Melia Nassau Beach

S,
    4-4-2017

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding.

Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Gereisd met partner in januari 2017

Prima verblijf.

Astrid,
    25-6-2016

Kamers, bed en badkamer geen feestje, maar ook niets mis mee.Ontbijt uitgebreid en goed. Ligging midden in Nassau prima. Meer een zakenhotel dan een vakantieverblijf. Dat wisten we. Ook wisten we dat we ter plekke nog de nodige aanvullende kosten voor onze kiezen zouden krijgen. Al met al prima hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in mei 2016

Hele lieve mensen!

Hans Horbach,
    14-5-2014

Wij hadden eerst Breezes, vreselijk !!!!!

Hier 1 nacht geslapen en zijn toen naar Riu gegaan en daar werden wij " opgevangen".

Een super hotel met geweldige mensen. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2014

Matig hotel, niet slecht niet goed

Franklin Prosman,
    16-4-2013

British colonial hilton is ondanks de naam een middelmatig hotel. Niet slecht maar zeker niet de klasse van een hilton. Jammer. Geboekt als 4 sterren hotel maar hier bij zoover slechts 3. Meer is het niet waard.

Gereisd met partner in april 2013