Hotel Ambassador

2 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

gözəl otel

Einara
31-8-2010

Yaxşı bir otel və Bakının mərkəzində çox yaxşı xidmət yaxın!

Geri burada olacağıq!

Mooi hotel, geweldige stad

Henri Verleun
25-5-2009

Azerbeijan bezocht voor zakelijke doeleinden. Met een heel andere verwachting aangekomen op het vliegveld van Baku. Tijdje moeten wachten op mijn visum maar de entree in Azerbeijan is erg bijzonder. De stad Baku is erg mooi en modern, vooral de binnenstad. De buitenring is nog veel in aanbouw. Het hotel bevind zich op 10 taxi minuten van het gezellige centrum. De hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers groot en zijn allemaal uitgerust met een jacuzzi en geweldige bedden.

Bij een volgend bezoek aan Baku, zeker weer naar het Ambassador hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Bakoe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.