Sorteren

Reviews over accommodaties in Azerbeidzjan

Goed hotel voor zakelijke reiziger

Willemmaasland
    4-9-2012

Het ramada hotel is een goed hotel met mooie kamers , welke compleet met alles wat je mag verwachten ,toilet spullen goed aanwezig (handig als je net als ik je koffer een dag laterkomt.

Ontbijt ondanks de rammadan was niet erg uitgebreid maar was goed.

geweldige vakantie

nick
    1-8-2012

het was goedverzorgen leuke vriendelijke reis met alles erop en eraan

Ultimate friendly

J@cques
    30-5-2012

A small business hotel in a side street near Government House, behind Absheron JW Mariott. Great staff, sober rooms, not at all the four stars they advertise with, but all in all a great find.

Rust in de hectiek

fred
    29-3-2010

Enig westers hotel in de stad. Profesioneel & goed

Mooi hotel, geweldige stad

Henri Verleun
    25-5-2009

Azerbeijan bezocht voor zakelijke doeleinden. Met een heel andere verwachting aangekomen op het vliegveld van Baku. Tijdje moeten wachten op mijn visum maar de entree in Azerbeijan is erg bijzonder. De stad Baku is erg mooi en modern, vooral de binnenstad. De buitenring is nog veel in aanbouw. Het hotel bevind zich op 10 taxi minuten van het gezellige centrum. De hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers groot en zijn allemaal uitgerust met een jacuzzi en geweldige bedden.

Bij een volgend bezoek aan Baku, zeker weer naar het Ambassador hotel.