Port Augusta

Vakantie in Port Augusta

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Port Augusta

Reviews over Port Augusta

• 6Peter05-03-2012

drukke sfeerloze stad

Drukke stad op de grens tussen ""beschaving"en outback. Veel mensen verblijven hier 1 of 2 dagen voot ze zich in de outback wagen. Er zijn een paar grote winkels, veel tankstations en redelijk veel restaurants.Wij hebben 's avonds gegeten in het restaurant van het enige hotel in het centrum en dat was geen succes: lang wachten, de airco loeide en de muziek staond hard. De kwaliteit van het eten was ook niet nom over naar huis te schrijven. In de buurt is een vestiging van de Flying Doctors, een bezoek waard. Op weg naar Marla kom je in de voormalige raketbasis Woomera met een leuke buitenexpositie.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 6H. Martini01-01-2011

vergane glorie

Prima plek voor een tussenstop maar weinig te zien/doen. Erg mooi zijn de Botanische tuinen met een schitterend uitzicht op de Flinders Ranges. Je kunt ook een route rijden die de oude stad laat zien, wij hebben dit niet geheel gereden maar een aantal dingen eruit gehaald. In sommige reisgidsen staat vermeld dat er een centrum van de Flying Docters zich in de stad bevindt, maar dit is rond 2000 gesloten. Verder is het een stad met vergane glorie waar weinig te beleven valt en 's avonds zeker geen aanrader is.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving