Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

4 Reviews over Ozone Seafront

• 8Gerda09-11-2013

Zeer gezellig hotel, ptachtige ligging.

Wij kunnen ons totaal niet vinden in vorige reacties. Personeel is vriendelijk, eten in hotel is heerlijk. Wij hadden een chique ruime kamer. En kort geleden is er een nieuw gedeelte bijgebouwd, Zwembad, sauna en sportruimte.

• 8Linsey27-01-2013

Goede ervaring

We verbleven 3 nachten in dit hotel en zaten in het nieuwe gebouw. Onze huurauto konden we parkeren op de parking achteraan. De kamer was ruim en alles was voorzien. Personeel vriendelijk. Ruime keuze voor ontbijt en avondeten was ook lekker. 1ste avond vlotte bediening. 2de avond was het duidelijk drukker en de bediening liet het wat afweten. Anders geen minpunten. Goed gelegen, zeebries en mooie zonsopgang.

• 5ton07-12-2010

Waardloze kamer

Kamers in oude gedeelte waren schoon maar lagen ver-schrik-kelijk.Personeel ook onvriendelijk.Nooit meer!

• 7Koeman04-03-2008

Waren eerst in een kamer in het oude gebouw. Dat was vreselijk!!! Hebben een kamer gevraagd in het nieuwe gebouw aan de overkant van de straat. Prachtige ruime kamer en zeer smaakvol ingericht. Wel aan de prijzige kant. Moesten behoorlijk bij betalen. Als je boekt via onze touroperator dan krijg je altijd een kamer in het oude gebouw. Die kamer is veel te duur voor wat je krijgt!!

Hotel Ozone Seafront info

• AirconditioningBeschikbaar