Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Kangaroo Island

Vakantie in Kangaroo Island

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kangaroo Island

Reviews over Kangaroo Island

• 10Jan07-12-2011

prachtig stuk natuur

we maakten een eendaagse bustour vanuit Adelaide. prachtig eiland, zeeleeuwen en fur seals. Als je in South Australia bent mag je dit niet missen het is het derde grootse eiland van Australië

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 9marianne_beumer03-03-2011

Fantastische plek!

Prachtig eiland, veel natuur. Je ziet de dieren van heel dichtbij. Je kunt mooie wandelingen maken door de bossen, langs het strand, naar de zeelleeuwen etc. Heerlijk buiten eten, authentieke accommodaties, boerderijen, de australische windmills, de indrukwekkende remarkable rocks en admirals arch, het prachtige flinders chase national park en 's avonds pinguins kijken. Ga sandboarden bij Little Sahara, in één woord.... Geweldig! Wij hebben een tweedaagse tour gedaan met Adventure Tours, John als reisleider, een geweldige vent die met veel enthousiasme vertelde over dit kleine stukje Australia. Voor iedereen een aanrader om hier naar toe te gaan.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2010

• 9Bart01-08-2010

Een eiland vol natuur!

Kangaroo Island is echt prachtig. Zoals voorgaande reacties, ga vooral naar Remarkable rocks, admirals arch, Seal bay en maak mooie wandelingen, want dan zul je allerlei dieren tegenkomen zoals Koalas,Kangoeroes,Slangen,Vogels,Wallabies etc. Ga er niet heen om te feesten en zorg ervoor dat je veel voedsel meeneemt. Er zijn wel een aantal dorpjes, maar veel stelt het niet voor en je kunt je natuurlijk voorstellen dat de prijzen daar veel hoger liggen!

• 8Cultuur

Bezoek vooral: Remarkable Rocks; Admiral's Arch; Seal Bay; Little Sahara;

• 8Omgeving

Gereisd met partner in maart 2007

• 8anita25-12-2005

Zeker een aanrader heel veel mooie natuur en kangeroes,koalas, mooie vogels en slangen.wij zijn maar 2 dagen geweest maarje kan hier zeker langer verblijven overtocht is vrij duur als je een auto meeneemt, 300dollar.maar het was het waard. campings stellen niet zo veel voor je staat echt in de busch.neem ook eten mee

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur