Hotel Wilpena Pound Resort

8Fantastisch

Australië, Zuid Australië, Flinders Ranges

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Wilpena Pound Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie

6 reviews over Hotel Wilpena Pound Resort

• 8Wilma29-04-2014

Mooi opgezet resort midden in Flinders Ranges

Mooi opgezet resort met vele voorzieningen. Toen wij er waren was het hoogzomer en erg heet. We misten wat schaduwplekken. Maar verder een paar topdagen gehad op dit resort!

Gereisd in februari 2012

• 9Peter04-03-2012

verborgen paradijsje

Wilpena Pound Resort ligt midden in Flinders Ranges, in de bossen verborgen. Het resort bestaat uit een motel, restaurant met terras, zwembad, motelkamers, kampeerterrein en een winkel/tankstation met Visitors Info. Overal lopen de kangoeroes trussen de gebouwen. Er hangt een prettige sfeer en je komt er volledig tot rust. De kamers zijn rededlijk ruim en zijn van alles voorzien. De ontvangst is hartelijk, je krijgt uitgebreide informatie over de regio, maar deze bleek helaas niet allemaal up to date: zo waren er een paar wegen afgezet vanwege eerdere regenval en ook de info over de zwaarte van wandelingen in de omgeving was niet juist. Het restaurant is druk, maar de bediening is zeer effectief en hartelijk en als je te lang moet wachten krijg je een drankje gratis. De kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. Vanuit het resort kun je prachtige tochten maken in de Flnders Ranges en naar het Wilkpena Pound

Gereisd met partner in november 2011

• 8c_branje04-04-2011

mooi gelegen middenin de natuur

Ligt prachtig middenin de natuur. Alle kamers gelijkvloers. Grote kamer, geschikt voor 4 personen. Het eten is redelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2003

• 7Elly 26-08-2009

Mooie ligging

Wij hebben hier overnacht met 3 volwassenen en 2 oudere kinderen. Wilpena Pound resort is prachtig gelegen. Vraag bij reservering wel om één van de nieuwe bungalows !!!

Wij kwamen 's morgens vroeg om te ontbijten, en hebben het ontbijt als zeer matig tot slecht ervaren,er werd niets bijgevuld. Let er ook op als je continental of full breakfast neemt,dat dit ook als zodanig op je rekening staat,want anders word automatisch zonder dat is is gechecked het duurste in rekening gebracht. Avonddinner is prima,redelijk uitgebreide kaart en zeer vriendelijk gemotiveerd personeel.

Wij hebben geboekt voor de ochtend en de middag 4W tour, deze waren erg leuk,en geven een goede indruk van Flinders Ranges.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9anita09-02-2009

geweldig

Dit is een heel leuk resort in een prachtige omgeving. Op de camping lopen de kangeroes los rond. vanaf hier kun je mooie wandelingen maken en routes rijden je hebt wel een fourwhweel drive nodig. zeker aan te raden

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Wilpena Pound Resort info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart