Hotel Desert Cavestersterster

8.3Fantastisch

Australië, Zuid Australië, Coober Pedy

Op vakantie geweest naar Desert Cave?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Desert Cave

• 9Peter05-03-2012

een ondergrondse belevenis

Desert Cave in Coober Pedy ligt deels onder de grond; wij waren hier 2 dagen en troffen zo'n kamer: heerlijk koel in de hitte van 35 graden. Onze kamer was ruim en voorzien van vele gemakken, redelijk schoon, maar je had wel last van het gruis van de muren. De badkamer was compleet en keurig schoon. De receptie was correct en gaf voldoende info. Het hotel een restaurant; om dit te bereiken moet je een aantal steile trappen op. De bediening is deels soms amateuristisch, koffie maken kunnen ze niet: onder cappuccino verstaan ze melk met een koffiesmaak! De kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. Het ontbijt is gratis, maar nniet erg uitgebreid. Het complex heeft een prima zwembad, dat erg goed wordt schoongehouden. Bij de receptie kunj je halve en hele dagtours boeken en deze tours zijn een aanrader. De gidsen zijn heel erg goed geinformeerd.

Gereisd met partner in november 2011

• 9c_branje04-04-2011

bijzondere ervaring

Het Desert Cave hotel is zoals veel huizen in Coober Pedy uitgehakt in de rotsen. Wie denkt claustrofobisch te worden, kan beter een kamer boven de grond vragen waar je een raam hebt. Zowel de gangen als de kamers binnenin de rotsen hebben op muren en plafonds schraapsporen van de graafmachine. Als je het licht uitdoet, is het werkelijk aardedonker. Daarom 's hebben we nachts op de badkamer een lampje laten branden en de deur op een kier gehouden. Wel een heel bijzondere ervaring, zo'n kamer zonder ramen. Het restaurant is 40 treden op en de airco daar staat op vriezen, dus neem een vest mee als je niet wil zitten vernikkelen van de kou. Het eten is matig.

Gereisd met vrienden in oktober 2003

• 8Anna M. van Nifterick Post29-03-2007

Wij zijn in februari 2007 (tijdens de Australische zomer) in dit ondergrondse motel geweest. Voor ASD 90,- (minder dan 60 Euro) per nacht hadden we een ruim vierkamerappartement in een voormalige opaalmijn met overdekt privéterras, een zwembad voor de deur en uitzicht over de outback tot onze beschikking. Het was een merkwaardige en onvergetelijke ervaring.

Gereisd in maart 2007

• 7Matthijs21-09-2004

Heel bijzonder, overnachten onder de grond, maar lekker koel!

Gereisd in september 2004

1 tip over Hotel Desert Cave

• Peter, 05-03-2012

ga ook eens eten in de Griekse Taverna, luidruchtig maar goed van kwaliteit

0 vragen over Hotel Desert Cave

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAustralisch, Glutenvrij, Indiaas, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hardlooppaden, Hiken
    • Sport & SpelBiljart