Camping Ceduna Airport Caravan Park

Met oudere kinderen

Voor elk wat wils

Grietje
8-8-2010

Deze caravan park heeft overnight vans en units. Daarnaast heeft het diverse permanente bewoners.

Wij hadden een unit, een zeer ruime unit. Met een eethoek en een keukenblok. Je kan er gemakkelijk langere tijd in verblijven. Het is er heerlijk rustig. Gedurende deze dagen was het er ook erg warm. We hebben veel in en om het zwembad vertoeft. Een zwembad met behoorlijke afmetingen.

De eigenaar is ook kok in het bijbehorende restaurant. In dit restaurant kwamen ook vrij veel locals wat eten en drinken. Er stond niet veel op de kaart, maar het smaakte allemaal best en zag er goed uit. Vegetariers hebben weinig of geen keuze. Op de 1e januari waren er veel zaken en natuurlijk ook winkels dicht, maar de eigenaar/kok was wel bereid om het een en ander voor ons te koken. Wij hebben aan deze plaats en accomodatie goede herinneringen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ceduna Airport Caravan Park in Ceduna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ceduna Airport Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.