Hotel Stamford Grand Adelaide

Hotel aan zeeWeer vandaag19°14°
Hotel Stamford Grand Adelaide

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Stamford Grand Adelaide voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stamford Grand Adelaide in het Nederlands

2007

Jezus wat een zooitje

goobers
21-8-2007

Jezus wat een zooitje. Het stinkt, is vies, de kamers zien er niet uit en de service is ronduit slecht.

het hotel ligt direct aan het strand maar zelfs in de winter kunnen ze het er niet schoon houden. Als je om 13 uur iets wilt eten heb je pech gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stamford Grand Adelaide in Adelaide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stamford Grand Adelaide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.