Hotel Jasper Motor Inn

Hotel Jasper Motor Innstersterster

7Goed

Australië, Zuid Australië, Adelaide

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Jasper Motor Inn?

7Goed

• Kinderopvang
Tonen op kaart

1 review over Hotel Jasper Motor Inn

• 7Jo-Ann29-12-2008

Een echte Australische Motor Inn. Simpel en Netjes

Zeer goed geschikt als je een auto hebt en zowel dichtbij het centrum van Adelaide wil verblijven als dichtbij de uitvalswegen naar stranden, bossen en heuvels van Adelaide. Simpel en schoon en vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Ontbijt niet daar genomen. Op loop afstand om de hoek grote winkelstraat met voldoende ontbijt en eetgelegenheden. Mijn echtgenoot was een dag ziek en hebben snel de kamer voor ons schoongemaakt en informeerden hoe het met hem ging en of we nog iets nodig hadden. Echt service. Koffie en thee zet faciliteiten en kleine koelkast. Echte Australische motor inn. Voor wie iets simpels en schoons zoekt voor een paar nachten is dit prima handig als je een auto hebt maar bushalte is ook om de hoek. Voor mij in my home town Adelaide een ideale locatie.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Hotel Jasper Motor Inn