Hotel Holiday Inn Adelaide **

Hotel Holiday Inn Adelaide **

Hotel Holiday Inn Adelaide
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Adelaide voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday Inn Adelaide in het Nederlands

netjes hotel

J., 25-11-2009

kamers waren ruim en schoon.

De ligging was centraal. Doordat alle restaurants in de stad volgeboekt zaten twee keer in het hotel gegeten dat was prima! Goede service!

Leuke aanrader voor als je rond de kerst gaat: houd Carols by candlelight in de gaten. Wij konden zo tussen alle mensen op een klein stukje gras meezingen met de kerstliedjes. We hadden helaas geen kaars, maar het was echt super om mee te maken!

Goed hotel midden in centrum.

10-7-2009

Prima hotel in het centrum. Vriendelijke bediening. Het ontbijt is goed en volledig.

Ook het avondeten is prima en niet duur voor Hollandse begrippen. de parkeergarage is oké zeker omdat je in het centrum zit.

duur maar goed

wendy, 8-7-2008

Ik wilde even opmerken dat ik de serice in dit hotel erg goed vind. Ik kwam aan om 7.00 's ochtends en mijn kamer was al gereed! Terwijl je normaal vaak moet wachten tot 12.00 uur of later.

Goed dus!

Verder heerlijke bedden en een grote schone kamer met goede faciliteiten!

hotel ligt midden in winkelstraat

Koeman, 4-3-2008

hotel ligt midden in winkelstraat. gratis parkeren in garage van het hotel. Kamers zijn netjes verzorgd.

Een prima hotel met mooie kamers

Christa, 8-5-2007

Een prima hotel met mooie kamers. Zeer verzorgd

Het restaurant was prima.

Het hotel ligt centraal gelegen in de stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Adelaide in Adelaide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Adelaide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Adelaide scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.