Camping Highway 1 Caravan Park

8Fantastisch

Score uit 1 review

Australië, Zuid Australië, Adelaide

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Highway 1 Caravan Park?

8Fantastisch

Score uit 1 review

• 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

1 review over Camping Highway 1 Caravan Park

• 8Grietje08-08-2010

Wij zijn een echte fan van dit park

Deze hadden we weel geboekt. Hier zijn we graag. Bij aankomst was er volgens de eigenaar geen plaats. Toen hij boek opensloeg zag ik onze namen al van ver staan, maar dan van 2 februari tot 7 februari. Het was de 1e. Het bleek geen probleem te zijn. Uiteindelijk konden we toch de villa's betrekken. Bbq en zwembad liggen hier in een prachtige tropische zetting. Villa's liggen dicht bij wasserette. Dat was voor ons erg handig deze keer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in februari 2001