Hotel Grand Chancellor Adelaide

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Chancellor Adelaide voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Chancellor Adelaide in het Nederlands

Prima!

david4
7-11-2010

Zeer centraal en middenin de uitgaansstraat. Ook alle winkels, musea en de zoo liggen om de hoek.

De service krijgt van mij een 5 omdat de hotelbar steevast om 21.00 uur dichtging. Ook als er nog een man of 10 een drankje wilde bestellen.

De kamers zijn ruim en schoon. Stel je echter niet teveel voor van het hotelzwembad. Is klein en ligt niet gunstig.

2 nachten verbleven en die zijn prima bevallen. Prima kamer, die van ons zat aan de voorzijde, dus aan de drukke straat. Desondanks weinig lawaai. Je zit zeer centraal, maar het centrum is niet zo groot, dus snel te belopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Chancellor Adelaide in Adelaide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Chancellor Adelaide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.