vakanties Adelaide

Reviews over Adelaide

het was hier fantastisch!!

dhr. spijkerman,
    19-4-2017

het was erg gezellig aangekleed en de mensen die er werkten waren erg klant vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar! zou er zo weer heen gaan.

Prima hotel in het hart van de stad

Mooren,
    23-3-2017

Net hotel, met mooie kamers in het centrum van Adelaide. Vriendelijk personeel.

Prima hotel, geweldig appartement

zonbog,
    8-9-2016

Gastvrij, schoon, geweldig appartement met werkelijk alle voorzieningen, inclusief wasmachine en vaatwasser.

Fantastisch verblijf in een prachtige kamer !

Jannyne,
    21-12-2015

Er was niets wat we minder vonden. De zeer voordelige kamer (aanbieding bij touroperator) was supermooi en groot, met een zitje, een heel groot en fijn bed, een heerlijke douche, een grote tv, mooie verlichting, etc.etc. En niet te vergeten heel schoon. Het restaurantgedeelte van het hotel was ook prima in orde. Evenals de receptie.

Prima hotel voor een nacht

Wilma,
    29-4-2014

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Het is niet heel luxe, maar wel schoon. Prima hotel voor een nacht.

Adelaide scoort een 8 uit 10, op basis van 33 reviews