Sorteren

vakanties Adelaide

Reviews over Adelaide

Gezellige stad, leuke uitgaansmogelijkheden.

zonbog
    8-9-2016

Gezellige stad. Winkels, barretjes, restaurantjes. Uitval naar Kangaroo Island

stad met sfeer en zeer vriendelijke mensen

rikkert
    1-5-2016

lopend langs de rivier, een schitterende dierentuin , oude gebouwen, mooie paars-blauwe bomen. elke keer als ik in Australië ben moet ik er een paar dagen naar toe.

Fijne, gezellige, en heel schone stad !

Jannyne
    21-12-2015

Er is niets wat we minder vonden. Er is voor elk wat wils. Leuke restaurants, café's, winkels, een superschoon centrum met WiFi, ook wat oudere gebouwen, musea, sportmogelijkheden, de botanische tuin. En last nut not least: heel erg vriendelijke mensen, zoals we die in heel Australië veel zijn tegengekomen. Ook leuk: Barosso Valley en Hahndorf in de omgeving, en het strand.

Adelaide scoort een 8,3 uit 10, op basis van 33 reviews