West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

redelijk

yvojacq,
    31-1-2016

ligging was prima, de bedden zijn ok. de keuken is redelijk schoon, de badkamer is eveneens redelijk schoon. personeel is vriendelijk maar niet altijd beschikbaar. als je kamer aan het terras ligt kan het redelijk luidruchtig zijn en omdat daar gerookt mag worden komt de rook nogal eens naar binnen

Gereisd alleenreizend in september 2015

Praktisch gelegen hotel direct in centrum

rivella_2010,
    17-12-2014

Eenvoudig hotel met oude stijl elementen. Weinig sfeer aanwezig in hotel maar alle benodigde zaken aanwezig.

Gereisd zakelijk in december 2014

Betaalbaar budget hotel in het centrum van Perth

André,
    6-12-2012

Het hotel ligt op loopafstand van de autovrije winkelstraten Murray Street en Haystreet en het station, waar metro-achtige treinen vertrekken naar Freemantle, het noorden en zuiden van Perth.

De kamer is goed uitgerust met in mijn geval op de 9e verdieping, een mooi uitzicht op de stad tussen de hoge gebouwen. Op de kamer kan wifi ontvangen worden tegen betaling, in de lobby is het gratis, evenals het internet met de desktops.

Ik ben alleen een paar dagen hier geweest om te acclimatiseren. Een langer verblijf is zeker de moeite waard als de hotelprijs betaalbaar blijft, op sommige dagen moet namelijk circa AUD 100 meer betaald worden.

Gereisd alleenreizend in november 2012

mooi centraal gelegen, goed hotel

Jan,
    8-2-2012

prima kamers, goed ontbijtbuffet, vriendelijk en hulpvaardig personeel. prima uitvalsbasis voor stad verkenning. Schoon en netjes, goede bedden.

Betaalbaar gelet op locatie en kwaliteit

Gereisd met partner in oktober 2011

Goed hotel, maar slechte service

Christina,
    13-9-2011

Goed, degelijk hotel. Kamers zijn gelegen rond goed onderhouden binnentuinen.

Kamers voldoende groot, bedden prima, gratis koffie- en theezetfaciliteiten. Grootste domper: om 18.00 uur aan tafel gaan voor diner en pas om 19.45 uur (!) je eten krijgen. Weliswaar met excuses van de manager, maar daar koop je niets voor. Duurde gewoon veel te lang, hoewel het eten erg goed was. Ontbijt was goed, maar niet erg uitgebreid.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011