West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

Zakelijk goed

meneerdejong,
    11-3-2014

Redelijk saai hotel. Kamers zijn prima maar ademene weinig sfeer uit. Hotel is verder heel zakelijk en niet gezellig. Internet is betaald en alleen gratis in de lobby. Vreemd.

Gereisd zakelijk in februari 2014

Mooi gelegen camping met deluxe cabins

Wim,
    21-11-2011

Wij kozen voor één van de zes "deluxe cabins" (er zijn ook andere beschikbaar). Verrassend kraaknet. twee bedjes, grote tafel met 2 stoelen, nachtkastjes en kleerkast met spiegeldeuren. Flatscreen-TV, moderne airco en plafondwaaier. Keukenhoek met pompbak, kookvuur, dampkap, microgolfoven, broodrooster en koelkast met apart diepvriesvak. Waterkoker, potten en pannen, borden, tassen, bestek. Badkamer met WC, lavabo en instapdouche. Overnachting 210,00 AUD. Kamer niet gekuist na 1e nacht. Internet mits paswoord. Dat kost 4,00 AUD voor 30 minuten, 6,00 AUD voor 1u en 10,00 AUD voor 2u.

Gereisd met partner in september 2011

Prima

naam naam,
    3-11-2011

Eén nacht gedaan. Dus niet veel erover te vertellen. Schoon waren de kamers wel.

Gereisd alleenreizend in januari 2002

Prima hotel

Christina,
    12-9-2011

Goede ruime, kamer met gratis koffie- en theefaciliteiten, koelkast. Airconditioning maakte wel heel veel lawaai, dus die moest je 's nachts wel uitzetten. Diner en ontbijt prima.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

fantastische plek

sasja,
    14-4-2011

het was mooi weer en een goede service in hett hotel

Gereisd met vrienden in juli 2002