West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

vakanties West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Australië

Praktisch gelegen hotel direct in centrum

rivella_2010,
    17-12-2014

Eenvoudig hotel met oude stijl elementen. Weinig sfeer aanwezig in hotel maar alle benodigde zaken aanwezig.

Gereisd zakelijk in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachrig huis in een klein vakantiepark

Anneke Loof,
    22-9-2014

Een zeer ruim huis in koloniale stijl met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Zeer ruime woonkamer met open keuken, voorzien van flatscreen TV, DVD- en CD-speler en een houtkachel. Grote veranda rondom het huis met 2 hangmatten en een tuintafelset. Mooi uitzicht op de omliggende heuvels en op grazende kangaroe's.

Gereisd met vrienden in april 2014

Camping met accommodaties en schitterend uitzicht

Wim,
    1-12-2011

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht op Mount Augustus (monoliet, ruim tweemaal groter dan Ayers Rock!). De term "resort" is wel misleidend. Het leidingwater is er niet drinkbaar en voor eten dient zelf gezorgd (voorraad meebrengen). Wij kozen voor een "family unit" (best vooraf reserveren). Volledige container met 4 kamers. Slaapkamer met 2 bedjes en airco. Slaapkamer met groot bed, ladenkast, spiegel en airco. Living met airco, tafel, 4 stoelen, grote ijskast met afzonderlijke diepvriezer, kookhoek met gasvuur + oven, microgolfoven, waterkoker, toaster, pompbak, potten en pannen, borden, glazen, bestek, enz. Badkamer met WC, lavabo en douche. Op het terras staat er nog een tafel met 3 stoelen. Geen internet. Overnachting 150,00 AUD. Vooraf werd gemeld dat enkel cash kan worden betaald, ter plaatse bleek ook een credit card mogelijk. Er is ook benzine en diesel te verkrijgen (wel erg duur).

Gereisd met partner in september 2011

Mooie camping met uitstekende accommodaties

Wim,
    1-12-2011

Ruime en erg propere accommodatie. Zitplaats met massieve, houten salontafel, canapé en TV. Keukenhoek met tafel en 3 stoelen, koelkast met apart diepvriesvak, elektrisch kookvuur met oven, microgolfoven, waterkoker, broodrooster, potten, pannen, bestek, enz. Moderne airco. Slaapkamer met twee aparte bedjes en badkamer met afzonderlijke WC, lavabo en inloopdouche. Gemeenschappelijk terras met tafel en twee stoelen. Geen internet. Overnachting 120,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Goed hotel voor als je op doorreis bent

Christina,
    14-9-2011

Hotel is gebouwd op palen, omdat anders in "The Wet Season" alles onder zou lopen. Koffers worden met een liftje naar boven gebracht. Grote kamers, wel heel spaarzaam ingericht, kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar wel schoon. Avondeten en ontbijt waren goed. Gratis koffie en theezetfaciliteiten op de kamer. Voor één nacht prima.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011